[TI] Bedankt!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Fleury

Bedankt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-09 17:03

Dit topic komt voort uit wat er op de ICS hengstenkeuring van gisteren is gebeurd. Om niet de resultaten en mooie foto's die behaald en gemaakt zijn tijdens deze keuring onder te laten sneeuwen door deze gebeurtenis, een apart topic hierover.

Een korte uitleg wat er is gebeurd. Tijdens het voorbrengen van de hengst Maestro heeft de eigenaar een hartaanval gekregen. Dankzij de geweldige reactie van veel mensen is er super gehandeld waardoor zijn leven gered is. Het is heel erg moeilijk te bevatten maar het is echt waar.

Uit dit topic: [TI] Hengstenkeuring ICS in Schijndel, 1 maart 2009

ginger18 uit het andere topic schreef:
Nou ik zal even vertellen wat er gebeurd is.
Huub de eigenaar van Maestro wou hem persee zelf voor brengen. Normaal laat hij dit mij of 1 van de andere verzorgmeiden doen. Maar hij moest en zou het zelf doen vandaag. En wat er toen gebeurde is iedereen ontzettend van geschrokken denk. Tijdens het stappen was Maestro aan het klieren en toen viel Huub opeens neer. Hij bleek een hartaanval te hebben. Even voor de mensen die erbij waren, het gaat gelukkig weer een stuk beter met hem. Ik ben er zelf nog niet geweest, maar ik hoorde van anderen dat hij al weer flink wat praatjes heeft. Morgenmiddag ga ik er waarschijnlijk naartoe en dan laat ik jullie weten hoe het gaat. Ook wil ik de mensen die hem geholpen hebben super bedanken namens ons allemaal. Zonder de hulp had hij het niet overleefd. Wij waren nogal overstuur dus het is er niet van gekomen om de mensen te bedanken die hem geholpen hebben, maar via deze weg wil ik dit toch graag doen.
Tot zover even mijn verhaal ik zal later meer vertellen.

Fleury uit het andere topic schreef:
Ook even van mij een berichtje. We zijn ons kapot geschrokken. Heel erg bedankt aan iedereen die ons zo goed heeft opgevangen! Gelukkig gaat het naar omstandigheden goed.
We zijn heel erg blij dat Kim en ik Maestro nog voor hebben gebracht en zijn super trots op zijn 1e premie :) De rozet hangt nu denk ik in t ziekenhuis!
Zit er nu nog helemaal van te trillen dus zo maar slapen. Wanneer er nieuws is zullen we jullie wel op de hoogte houden maar ik ben al zo blij dat hij weer praat :) We zullen goed voor de paardjes van Huub gaan zorgen :)
Heel erg bedankt allemaal!

Vanochtend werden we gebeld door de dochter van huub en het gaat naar omstandigheden goed met hem. Vanmiddag zijn wij (Kim, Olga en ik) op bezoek geweest in het ziekenhuis. Het was heel fijn om weer met hem te praten. Het is nu wel zeker dat hij geopereerd moet worden maar wanneer is nog niet bekend.

We hebben hem van jullie allemaal veel beterschap toegewenst en hij is jullie zo dankbaar wat jullie allemaal hebben gedaan!
Daarom willen we bij deze jullie nog een keer bedanken! Ook een compliment voor de organisatie dat alles soepel verliep zonder al te grote paniek en ook aan de mensen die ons zo goed hebben opgevangen!
We zullen in dit topic soms een update geven maar het is ook bedoeld voor mensen die erbij waren, het heeft denk ik toch wel een grote impact op veel mensen gemaakt.

Mochten jullie een kaartje willen sturen dan kan dat het beste naar het thuisadres gestuurd worden want huub veranderd binnenkort weer van kamer.

Huub Rugers
Brasemstraat 5
5022 HG Tilburg

En de mooie rozet van maestro.....die hangt inderdaad op in t ziekenhuis!

Heel erg bedankt namens Kim, Olga en mij!

Schafstall

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 17:09

Even een stipje hier, zodat ik 't kan volgen. Fijn dat 't beter gaat met Huub. Hoe zijn de herstelkansen? Weer helemaal 100% of kunnen ze daar nog niets over zeggen?

vuurtoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 17:23

Namens het ICS bestuur wensen we hem heel veel beterschap en hou ons op de hoogte.
gr. Annita

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 17:32

Was dan wel niet bij de gebeurtenis en ken hem eigenlijk ook niet echt, maar heb hem op de hengstenkeuringen wel vaker gesproken ivm maestro 8-)
Was dan ook ontzettend geschrokken van het bericht, maar ook ontzettend blij om te horen dat het Naar Omstandigheden weer goed met hem gaat!
en fijn dat jullie ons beetje op de hoogte willen houden +:)+

Succes nog met verder verloop, operatie e.d. :(:) en zorg voor de paarden enzo!

Ook hier nogmaals Petje af voor iedereen die geholpen heeft _/-\o_

lizzy_lisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 18:17

Nogmaals beterschap wensen wij Huub!
Hopelijk knapt hij weer snel op met de hulp van de medische zorg.

Erg fijn dat we via dit topic op de hoogte worden gehoeden door jullie +:)+

Snowville

Re: Bedankt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 18:54

Huub, van harte beterschap!
Hopelijk ben je snel weer thuis en kun je weer lekker genieten van alles!

_Lente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 19:40

Pfff, fijn om te horen dat het beter gaat!
Echt goed dat jullie Maestro nog voor hebben kunnen brengen, ik vond het echt heel knap!
En Huub had zich geen zorgen hoeven te maken over de strenge jurering, natuurlijk heeft zijn knapperd weer een eerste premie :)

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 19:48

Heel veel beterschap ook vanaf deze kant,
ik was samen met vele andere aanwezig , en er uiteraard erg van geschrokken. Gelukkig gaat het al weer wat beter met hem , en ik hoop dat hij er goed bovenop komt,

ook wil ik uiteraard via deze weg nog een compliment geven aan het goede en snelle handelen van vele onder ons!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 19:48

Fleury, super dat je dit topic opent en dat jullie meiden hier af en toe een upate willen geven!

Voor Huub nog alle sterkte en beterschap!
Hopelijk kan hij snel thuis 'baden' in de kaartjes!

Liejn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 19:52

Blij dat het allemaal goed is gekomen!! heel veel beterschap..

En inderdaad de complimenten voor iedereen die geholpen heeft..

Super dat Maestro nog is voorgebracht:) en nog een eerste premie ook!! goed hoor:)

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 20:37

Hee veel beterschap Huub (ook al ken ik je niet persoonlijk)

Super wat die meiden van je hebben gedaan, om als nog maestro voor te brengen. En gefeliciteerd met de mooie eerste premie voor hem!

bailey94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 20:48

heel erg veel sterkte

hopelijk knapt hij snel op met het goede nieuws
je kan trots zijn op zulke meiden

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 21:31

Super dat hij stabiel blijft, ik hoop dat ze snel iets kunnen doen bij hem.
Ik had al willen vragen naar een adres om een kaart te sturen.
Nou meiden hoop dat het bij jullie ook allemaal iets gezakt is.
En ik blijf het zeker volgen hier

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 21:38

Fijn om via dit topic op de hoogte te blijven hoe het met huub gaat.

Ga morgen eerst een kaartje uitzoeken,ben erg geschrokken gisteren.

malita04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 21:41

fijn dat het weer wat beter gaat met huub!!
wens hem maar veel beterschap...

vlek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 21:44

Huub zet hem op!! snel weer opknappen!!
We komen gauw een keer langs enne plakken we met de meiden van huub er een bezoekje wei aan vast ;)
Kijken of ik een paar mooie foto's kan schieten voor ze.
Meiden vind dat jullie het allemaal super doen voor hem!
Wens Huub maar veel beterschap van ons,..en geef maestro maar een dikke knuffel van mij.

stalnijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 21:54

huub en familie en de meiden van stal

heel veel sterkte

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 21:55

Klinkt als typisch Huub, te eigenwijs om Maestro aan jullie over te geven...

Ik schrok nogal van de sms gisteren, ik ben echt heel blij te lezen dat het naar omstandigheden goed met hem gaat. Ik zal 'm van de week een kaartje sturen... Hopelijk is hij snel weer thuis, is voor hem ook fijner!

En verder: super hoe jullie het zelf opgepakt hebben. Ik vind het echt machtig dat jullie Maestro alsnog voorgebracht hebben... Huub mag trots op jullie zijn. Die eerste premie is in elk geval in alle opzichten verdiend! :D

Nogmaals ontzettend veel sterkte ermee, ook voor Olga, Kim, zijn dochter en vrouw en iedereen die er daar bij was...

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 22:35

Bedankt voor het adres, heb net een kaartje geschreven.
Ik ben een van de vele enorm geschrokken personen en ik ben heel erg blij om te lezen dat hij geholpen gaat woprden, wat een gleuk dat er zoveel deskundige hulp aanwezig was, super optreden van hen!

Ik bedacht me een uur na het gebeuren pas dat ik ook kan reanimeren, hoe bestaat het dat ik niet heb gehandeld :o
Komt vast omdat er zoveel mensen op af vlogen.

Sterkte met alle dingen die nu plots op ieders schouders rusten en ontzettend veel beterschap gewenst!

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 11:11

heel veel sterkte met Huub en jullie meiden en zijn familie uiteraard ook! Wordt hij nu vandaag geopereerd? Ik denk dat hij dan een by-pass zal krijgen. Komt vat goed allemaal!!

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 13:31

Nee het is nog niet bekend wanneer hij geopereerd zal worden.
Ik hoop vandaag meer te horen.
Hij krijgt omleidingen ik weet niet of dat hetzelfde is als een bij-pass.

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 22:20

hee, ik had het topic nog niet gevonden!! Super dat er eentje is!

Vind het echt super dat jullie Maestro nog voor hebben gebracht!!

En ik ben enorm blij dat Huub best goed gaat naar omstandigheden! En geweldig dat jullie hier updates geven! Zit hier gewoon weer te janken, erg he :o

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 22:38

Ik ben vanavond weer even langs geweest.
Het ging nog steeds wel goed met hem alleen hij heeft erg veel last van zijn ribben. Maar dat is logish natuurlijk na de reanimatie. Volgende week word hij geopereerd in Eindhoven, maar de dag is nog niet bekend. Verder niet veel nieuws. Donderdag ga ik er weer even naar toe dus dan heb ik misschien weer meer te vertellen.

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 22:44

hee, super!! Hoop dat dat allemaal goed gaat in Eindhoven! Dan is het engste wel voorbij denk ik..

Pijn in zijn ribben kan ik me wel alles bij voorstellen..

dide

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 23:08

Beterschap en nog sterkte voor Huub en naasten.

Het is ontzettend knap dat jullie meastro nog voor hebben gebracht! Het ontroerde ontzettend veel mensen, het grootste deel van de organisatie/ jury heeft ook nog een traantje weg gepinkt ;)