Een korte uitleg wat er is gebeurd. Tijdens het voorbrengen van de hengst Maestro heeft de eigenaar een hartaanval gekregen. Dankzij de geweldige reactie van veel mensen is er super gehandeld waardoor zijn leven gered is. Het is heel erg moeilijk te bevatten maar het is echt waar.
Uit dit topic: [TI] Hengstenkeuring ICS in Schijndel, 1 maart 2009
ginger18 uit het andere topic schreef:Nou ik zal even vertellen wat er gebeurd is.
Huub de eigenaar van Maestro wou hem persee zelf voor brengen. Normaal laat hij dit mij of 1 van de andere verzorgmeiden doen. Maar hij moest en zou het zelf doen vandaag. En wat er toen gebeurde is iedereen ontzettend van geschrokken denk. Tijdens het stappen was Maestro aan het klieren en toen viel Huub opeens neer. Hij bleek een hartaanval te hebben. Even voor de mensen die erbij waren, het gaat gelukkig weer een stuk beter met hem. Ik ben er zelf nog niet geweest, maar ik hoorde van anderen dat hij al weer flink wat praatjes heeft. Morgenmiddag ga ik er waarschijnlijk naartoe en dan laat ik jullie weten hoe het gaat. Ook wil ik de mensen die hem geholpen hebben super bedanken namens ons allemaal. Zonder de hulp had hij het niet overleefd. Wij waren nogal overstuur dus het is er niet van gekomen om de mensen te bedanken die hem geholpen hebben, maar via deze weg wil ik dit toch graag doen.
Tot zover even mijn verhaal ik zal later meer vertellen.
Fleury uit het andere topic schreef:Ook even van mij een berichtje. We zijn ons kapot geschrokken. Heel erg bedankt aan iedereen die ons zo goed heeft opgevangen! Gelukkig gaat het naar omstandigheden goed.
We zijn heel erg blij dat Kim en ik Maestro nog voor hebben gebracht en zijn super trots op zijn 1e premieDe rozet hangt nu denk ik in t ziekenhuis!
Zit er nu nog helemaal van te trillen dus zo maar slapen. Wanneer er nieuws is zullen we jullie wel op de hoogte houden maar ik ben al zo blij dat hij weer praatWe zullen goed voor de paardjes van Huub gaan zorgen
Heel erg bedankt allemaal!
Vanochtend werden we gebeld door de dochter van huub en het gaat naar omstandigheden goed met hem. Vanmiddag zijn wij (Kim, Olga en ik) op bezoek geweest in het ziekenhuis. Het was heel fijn om weer met hem te praten. Het is nu wel zeker dat hij geopereerd moet worden maar wanneer is nog niet bekend.
We hebben hem van jullie allemaal veel beterschap toegewenst en hij is jullie zo dankbaar wat jullie allemaal hebben gedaan!
Daarom willen we bij deze jullie nog een keer bedanken! Ook een compliment voor de organisatie dat alles soepel verliep zonder al te grote paniek en ook aan de mensen die ons zo goed hebben opgevangen!
We zullen in dit topic soms een update geven maar het is ook bedoeld voor mensen die erbij waren, het heeft denk ik toch wel een grote impact op veel mensen gemaakt.
Mochten jullie een kaartje willen sturen dan kan dat het beste naar het thuisadres gestuurd worden want huub veranderd binnenkort weer van kamer.
Huub Rugers
Brasemstraat 5
5022 HG Tilburg
En de mooie rozet van maestro.....die hangt inderdaad op in t ziekenhuis!
Heel erg bedankt namens Kim, Olga en mij!