Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
silas schreef:is het wel handig gepland zo 1 week voor leusden????
dapperdier schreef:Klinkt heel erg leuk, helaas geen western. Ik ben bang dat dit net wat te ver voor ons is voor alleen een buitenritje en ene behendigheids parcours.. Ik noteer de datum wel..
Ook voor het behendigheidsparcours hebben we hele leuke ideeen.
shar_ianne schreef:silas schreef:is het wel handig gepland zo 1 week voor leusden????
Waarom niet?
Op zondag is de open staldag op Tinkercottage O'Brittain, dus daar gaan we het mee combineren. Er zijn dan stands, shows, demo's en er is een hengstenshow. En het is in de vakantie.
Ik hoop dat je ook komt met je geweldige paard!
shar_ianne schreef:SBL schreef:Waar kun je je opgeven, ik zie op beide sites geen mogelijkheid
Ik ga er nog een aparte site voor maken waar je je kan opgeven. Wil je het eerder doen, dan kan je mij een berichtje sturen.
dapperdier schreef:Klinkt heel erg leuk, helaas geen western. Ik ben bang dat dit net wat te ver voor ons is voor alleen een buitenritje en ene behendigheids parcours.. Ik noteer de datum wel..
SBL schreef:dapperdier schreef:Klinkt heel erg leuk, helaas geen western. Ik ben bang dat dit net wat te ver voor ons is voor alleen een buitenritje en ene behendigheids parcours.. Ik noteer de datum wel..
Kun je geen show geven bij Noelle? Ik wil je al een eeuwigheid aan het werd zien met die kanjer van je. Waag er eens mailtje naar Noelle. Wie weet zit ze nog niet vol met het programma voor de shows. Het lijkt mij erg leuk.
shar_ianne schreef:Even terugkomen op Tinkerdag Leusden (1 week later). Ik denk dat er heel veel mensen niet aan mee kunnen doen, wij kunnen namelijk ook niet meer meedoen. Terwijl wij met 2 paarden komen en heel wat proefjes rijden.
, het moet wel kunne passen met alle andere dingen.Gilbey schreef:Ik had Noelle al toegezegd te komen helpen met de open staldag.
Ik zal mee doen met de shows en ik sta er met de stand.
Verder wil ik alvast wat paden in het bos gaan bekijken voor het organiseren van een TREC wedstrijd daar.
Even kijken of ik nog aan andere leuke dingen mee kan doen, het moet wel kunne passen met alle andere dingen.
Waarom word er trouwens niet te paard een nachtrit gemaakt vrijdag?
Dat echt super leuk om te doen. Lampje op je cap en rijden maar.
_Tivoli_ schreef:Tot wanneer kan je je inschrijven?
En waar?
Wij hebben wel interesse,als het allemaal mogelijk is met vervoer.