Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sblproduct schreef:Een ontzettend leuk initiatief. Alleen een beetje jammer dat net als bij Leusden er alleen iets voor de springruiters en dressuurruiters te doen is. Het zou leuk zijn als er ook iets is voor mensen die gewoon alleen bosboemelen of voor de Tinkerwesternruiters. Misschien iets voor in de toekomst?
desillies schreef:sblproduct schreef:Een ontzettend leuk initiatief. Alleen een beetje jammer dat net als bij Leusden er alleen iets voor de springruiters en dressuurruiters te doen is. Het zou leuk zijn als er ook iets is voor mensen die gewoon alleen bosboemelen of voor de Tinkerwesternruiters. Misschien iets voor in de toekomst?
Net als in Leusden?
In Leusden kun je een bosrit rijden hoor....

JorisA schreef:desillies schreef:
Een ontzettend leuk initiatief. Alleen een beetje jammer dat net als bij Leusden er alleen iets voor de springruiters en dressuurruiters te doen is. Het zou leuk zijn als er ook iets is voor mensen die gewoon alleen bosboemelen of voor de Tinkerwesternruiters. Misschien iets voor in de toekomst?
Net als in Leusden?
In Leusden kun je een bosrit rijden hoor....
Ja maar voor een bosrit rijd ik niet heen en weer.
Evelyne79 schreef:Leuk idee, een week later organiseren wij in Velden het koudbloedevenement. een wedstrijd met enkel en alleen maar koudbloedrijders, dressuur ( recreatief en knhs) en springen, waarschijnlijk ook weer dit jaar met een behendigheidsparcours en een leuke demo als pauzeprogramma
misschien kom ik ook wel, even kijken aangezien het in ons dorp dan ook braderie is........ en eerst maar eens in het voorjaar mijn e-rijbewijs halen, en nog eens bekijken of ik een auto kan regelen die een trailer mag trekken en of ik de trailer mag lenen.
dus er zijn nog wat hobbels waar ik rekening mee moet houden
.
MichelR schreef:Hé Bert,
Leuk initiatief (maar dat had ik je al verteld)
Bellen hé als we je kunnen helpen....
groet,
je leusdense vrienden
Murphje schreef:Evelyne79 schreef:Leuk idee, een week later organiseren wij in Velden het koudbloedevenement. een wedstrijd met enkel en alleen maar koudbloedrijders, dressuur ( recreatief en knhs) en springen, waarschijnlijk ook weer dit jaar met een behendigheidsparcours en een leuke demo als pauzeprogramma
misschien kom ik ook wel, even kijken aangezien het in ons dorp dan ook braderie is........ en eerst maar eens in het voorjaar mijn e-rijbewijs halen, en nog eens bekijken of ik een auto kan regelen die een trailer mag trekken en of ik de trailer mag lenen.
dus er zijn nog wat hobbels waar ik rekening mee moet houden
hé wat leuk, alle soorten koudbloed?