Wat zou het leuk zijn als we een 4 of 6 tal met tinkers konden maken.
Mijn vraag aan jullie is dan ook of er mensen zijn met tinkers in de buurt van Grave, die dit ook leuk zouden vinden ??

Om dus evt samen een 4 of 6 tal te gaan rijden.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
IneHee schreef:Startkaart is voorlopig nog niet nodig eerst maar kijken of het lukt en oefenen........!!
Instructeur (commendant) heeeft zich via onze club aangeboden als het me lukt een 4 of 6 tal samen te stellen.
Wij hebben zelf al 2 tinkers..![]()
Het gaat natuurlijk ook niet om zo hoog mogelijk te presteren maar gewoon voor de lol.
En mocht het lukken wat denken jullie wel niet wat een prachtig gezicht dit zou zijn op wedstrijd !!!!
Rais schreef:Lijkt me heel erg leuk, Ben hier gekomen via Dees, hihi.
Was enige tijd geleden al aan het speuren of er zoiets in de buurt was.
Het probleem is dat ik eigenlijk geen eigen vervoer heb. Weet niet of er iemand vanuit de buurt van Groesbeek vertrekt waarmee ik eventueel (tegen bijbetaling) mee kan rijden mits het op dagen is dat ik kan natuurlijk.
grid schreef:IneHee schreef:Startkaart is voorlopig nog niet nodig eerst maar kijken of het lukt en oefenen........!!
Instructeur (commendant) heeeft zich via onze club aangeboden als het me lukt een 4 of 6 tal samen te stellen.
Wij hebben zelf al 2 tinkers..![]()
Het gaat natuurlijk ook niet om zo hoog mogelijk te presteren maar gewoon voor de lol.
En mocht het lukken wat denken jullie wel niet wat een prachtig gezicht dit zou zijn op wedstrijd !!!!
Dan wil ik wel komen oefenen om te kijken hoe dat gaat
Heb wel een vosbonte weet niet of ik dan "uit de boot val"of zijn er meer die niet zwart/wit zijn ?
SSDesign schreef:Als dit alles door gaat lijkt het me wel erg leuk om een keer op de foto te zettenHet is dat ik geen tinker heb, anders had ik graag meegereden
IneHee schreef:SSDesign schreef:Als dit alles door gaat lijkt het me wel erg leuk om een keer op de foto te zettenHet is dat ik geen tinker heb, anders had ik graag meegereden
Je bent natuurlijk altijd welkom om te komen kijken...
We gaan trainen in de manege in Gassel
info over deze manege vind je op http://www.manegegassel.nl
Citaat:Moet even kijken hoe ik daar ga komen, want daar komt helaas geen busMaar het is niet zo ver, dus het is ook goed voor mijn conditie om te fietsen. Mits het natuurlijk niet 's avonds is, dan is het ook te donker om foto's te maken
liekatchu schreef:Citaat:Moet even kijken hoe ik daar ga komen, want daar komt helaas geen busMaar het is niet zo ver, dus het is ook goed voor mijn conditie om te fietsen. Mits het natuurlijk niet 's avonds is, dan is het ook te donker om foto's te maken
hey! je kunt wel met mij mee rijden! moet je alleen wel eerst naar heeswijk dinther komen (waar je foto's van Bronx hebt gemaakt).
heb er echt zin in..! zal morgen eens kijken in mijn agenda voor de data.
hoop dat ik alle data kan want ik werk onregelmatig en moet dus helaas ook af en toe op een zondag werken.
maar wie weet kan ik eventueel wat ruilen.
ACSM schreef:Sorry dat ik zomaar binnenkom stormen met mijn haf ipv tinker... Maar ik heb in een haflinger4tal gereden en als je mee wilt doen met de kampioenschappen tussen de paarden, dan moet je allemaal lid zijn van dezelfde vereniging. Mochten jullie gewoon voor de lol 4tal willen rijden dan wens ik jullie heel veel plezier!!! Succes!!!