Na veel zoeken en nadenken was het zover ik heb dit jaar mijn eigen veulen gekocht. Heeft even geduurd nadat ik afscheid moest nemen van mijn vorige merrie (6 jaar geleden) maar ik ben zo super blij met hem en waar hij vandaan komt: Tinkerstal 'T Boesehof.
Rambo (van 'T Boesehof)

Ik volgde 'T Boesehof al een tijdje en ik was gevallen voor o.a. de moeder van Rambo: Mirthe en ja hoor daar kwam mijn droom paard een mooi zwart hengst veulen met 4 witte benen en een mooie grote bles! hij was al een flinke jongen en binnen 45 minuten stond hij en vond in 1x de uier (dat voor een hengst veulen

Nu zitten er in papa en mama's bloedlijn wel bekende hengsten nu lijkt het me leuk om hier i.d.m. meer over deze paarden te weten te komen, over misschien nog meer tinkers in de bloedlijn maar ook hoe ze zijn qua karakter en stokmaat want ook daar kan ik weinig over vinden. Maar bijvoorbeeld ook misschien nakomelingen van deze tinkers met wat hun karakter is met foto's van ze (vind ik altijd leuk).
We beginnen bij de vaders kant van Rambo:
Vader van Rambo: Meadows Booster

De vader van Booster: Meadows Heart Break Kid

De moeder van Booster: Meadows Bebinn

De vader van Bebinn: Rex van Tinkerstal Foubert ( nu ook wel gekend als Aslan de Bôheme)

Dan de overgroot vader van Booster: Lloyds

Dan gaan we nu naar de moeders kant van Rambo.
Mirthe (Kiana): is een kruising Tinker X Pinto (waarschijnlijk)

De vader van Mirthe is: Mr. Bandit

Dit is wat ik tot nu toe van de vaders/moeders kant weet maar ik ken alleen de namen nu zou ik het leuk vinden als mensen meer weten over deze tinkers/nakomelingen etc. en misschien zelfs nog wel meer foto's hebben