Wij zijn er een keer langsgeweest om de vader van één van onze merries eens goed te bekijken, het zijn hele gastvrije mensen met verstand van zaken
DaisNBenj
Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-11 21:47
Fijn om te weten! Was ook heel vriendelijk aan telefoon. Volgende week hoop ik te gaan kijken. Kben helemaal weg van Fellow's Levi. Wie is de vader van de merrie als ik mag vragen?
Ja maar toen haalden ze ook nog tinkers vanuit Wales. Ik heb mijn tinker gekocht toen ie al 3 jaar was (niet bij hun geboren dus). Nu hebben ze alleen eigen gefokte jonge tinkers...
De mensen zijn super aardig en tja...tis aan jou als je gaat kijken hoe je em in het echie vind. Succes !!
Laatst bijgewerkt door Marsan op 20-02-11 21:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb mijn tinker daar ook vandaan (tegelijkertijd met Marsan ) Het zijn echt hele vriendelijke mensen die alle tijd voor je willen nemen. Ik zou gewoon gaan kijken en je eigen oordeel over deze stal en het veulen vormen.
Ik ben benieuwd! Is wel spannend, nog een weekje wachten (hopelijk - anders 2 weken). Bij particulieren ontdek ik iedere keer iets wat niet in orde is... Daarom lijkt me het wel best om naar een 'echte' tinkerstal te gaan.