Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Bij handelsstallen betaal je altijd meer dan 4000 voor een goed ingereden tink. 
).
. Vandaar dat we in eerste instantie een beetje in die richting aan het kijken zijn. Maar we gaan niet over 1 nacht ijs, en als blijkt dat het toch geen geschikte paarden zijn, dan gaan we de zoektocht uitbreiden.
. Die eisen bijstellen is in ons geval niet handig, ik vind zelf die maat vrij belangrijk, omdat hij 1.80 is en dan kun je niet op een paardje van 1.40 gaan zitten i.m.o. jonger is ook geen optie, we hebben geen van allen ervaring met paarden inrijden (heb zelf wel eens jonge paardjes gereden, maar die waren al wel ingereden). En bovendien willen ze er gewoon mee kunnen rijden, een jonkie is dus geen optie. Die fries staat ook al ruim een jaar met een banketstaaf blessure, dus daar kunnen ze ook al niet veel mee. Citaat:mijn ervaring met hafjes en ijslanders is ook dat ze dat wel eens kunnen hebben( als jij voor hun gevoel geen goede leider kunt zijn)
maar zijn het buitenritten in je uppie dan of met een groter groepje.
en gaat hij op de kletter omdat hij ergens van schrikt(duidelijk) of min of meer dat hij iets in zn kop heeft wat er niet meer uit wil...
, zo heeft ze ook een trucje dat ze ineens uit het niets 180 graden draait en dan de andere kant op wegklettert. Kijk als ze echt ergens van schrikt vind ik het een ander verhaal, ,maar dat is vrijwel nooit het geval. Ze heeft het bij mij tijden de eerste rit een paar keer geprobeerd, maar het werd al gauw duidelijk dat ze dat niet meer hoeft te doen. Dat doet ze nu bij mij dus ook niet meer.