Hey, Ik heb een vraagje heeft iemand een idee hoe ik contact op kan nemen met de eigenaar van het crossterrein in lunteren. Om een keer daar te kunnen trainen met mijn trainer. Ik heb het telefoonnr van de sgw-eventing site al geprobeert maar of er word niet op genomen of het is in gesprek. Alvast bedankt
Dit is het telefoonnummer wat ik kan vinden, weet niet of je die geprobeerd hebt? Ik krijg eigenlijk gelijk gehoor als ik daarheen bel, anders morgen nog een keertje proberen, succes!
Ik heb ook een paar keer geprobeerd te bellen, maar geen gehoor. Ben gaan trainen en daarna langs het huis gereden, er was toen wel iemand thuis, heb geld gegeven en ben weer gegaan. Van andere hoorde ik dat ze gewoon gaan trainen en van te voren een envelop met geld in de bus gooien met naam en telnummer en de datum en tijd wanneer ze trainen. Vroeger deden we het ook zo, maar er is wel eens misbruik van gemaakt door anderen ruiters.
Dat is handig om te weten.. dit is mijn stipje.. kosten???
En ligt dat huis in de buurt van het terein...?? (waarvan ik hoop dat ik het ooit nog terug vind... _ vanaf de voerfabriek.. als maar rechtdoor.. het zandpad op..
Erg aardig mensen, we heben er tijdens onze vakantie kunnen oefenen. Geen probleem. De koeien blijven weg. En 1x is er een paard komen kijken en die was daarna weer weg. Super terrein