[SGW] Crossterrein Onstwedde / Pekela's / Stadskanaal?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

horseygirl

Crossterrein Onstwedde / Pekela's / Stadskanaal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-08 14:16

Weet iemand of er in de omgeving van Onstwedde, de Pekela's of Stadskanaal een crossterrein is waar geoefend mag worden? Mijn pony wil graag nieuwe dingen leren, is heel slim (al zeg ik het zelf Haha! ) maar heeft slechte ervaringen met springen, helaas. Vandaar dat ik graag langzaam wil beginnen met het crossen. Eerst wat heuveltjes op en af, ergens op- en afspringen, door de waterbak enzo. Dan kan hij ondertussen wat naar de hindernissen kijken en misschien dat hij er dan later ook wel overheen durft (als hij heeft gezien dat er geen leeuwen en tijgers in/onder zitten). Of is dat een rare gedachtengang van mij?

In ieder geval, ik ben dus op zoek naar een cross terrein(tje) in de omgeving van Onstwedde/ de Pekela's of Stadskanaal.

Groetjes!

horseygirl

Re: Crossterrein Onstwedde / Pekela's / Stadskanaal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-08 14:37

Is er niet toevallig iemand met een paar natuurlijke hindernisjes/hoogteverschillen in de achtertuin waar ik (evt. tegen betaling) eens mag rijden?

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 11:47

het enigste mogelijk heid die er is is naar westerbork, is het dichstbij zijnde terein

horseygirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-08 18:17

Zucht... Ik was er al bang voor: het wordt een hele onderneming om eens te oefenen met een paar hindernisjes. Nou ja, laten we het dan maar een uitje noemen! Lachen

Naomi_unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 18:20

Je kan ook zelf "enge" hindernissen in de bak gaan maken, om daar overheen te springen, en het zelfvertrouwen op te bouwen!
Zoals een ton, of een deken over de hindernisbalk!
Of een baal stro, en daar overheen springen! (van die vierkante, kan ook twee op elkaar)
Wees creatief! (of wil je echt persee crosshindernissen..)

edit: typfout