) hoe het de mensen in Maarsbergen is vergaan... Kom maar op met die verslagen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) hoe het de mensen in Maarsbergen is vergaan...

. Gefeliciteerd met je WP's.
Marloeske, fijn dat het oefenen zn vruchten heeft afgeworpen!

Schaamde me echt dood! Maarja
. Zelfs de sprongen die hij nog nooit gezien had. _San_ schreef:Ik heb mijn tweede rondje M foutloos volbracht! Alleen had hij de dagen van te voren ook al wat last van zijn mond(hengstetand komt door) en kwam daardoor echt dramatisch in verzet tijden de dressuur. Springen ging nog wel. Dus we weten waar we aan moeten werken
). Overal wel rechtdoor gegaan en Ollie deed zijn best voor twee (de schat
). Uiteindelijk dus foutloos en 9 seconden buiten de tijd. Had verder niet op de tijd gelet dus dat viel me erg mee. Heb nu wel echt het gevoel dat als we weer helemaal fit zijn dat we het M echt wel kunnen en dat is wel heel fijn.

Ik doe het je niet na! Je kan echt trots zijn..
1 galopsprong te vroeg. Met stijlbeoordeling had ik daar echt een 1 voor gekregen
Helaas waren we even stuurloos en klapte ik nog half tegen de boom ook. Volgende keer maar geen tik meegeven....
paard springt altijd ver weg, voor het M was het best een haakse bocht en ik wist even niet meer hoe we weer op het pad terug konden komen
GvdT schreef:Wat betreft het water, mijn instructeur dacht dat hij met zijn eerste paard daar 2 weigeringen op had en dat was er 1. Zat daar wsl een jury die ook gecrosst heeft, of met een stopwatch
Ja, je stak een heel verhaal af daar. Gefeliciteerd met je prijs! Op naar het Z? Scum schreef:Chartje; te snel? Voor het B lijkt me de tijd wat lastig te halen omdat er nergens stukken zitten waar je vaart kunt maken. Maar L en M gingen verder het bos in. Daar zul je veel tijd goed kunnen maken.
Volgende keer met stopwatch rijden

GvdT schreef:Chartje, welke klasse reed jij? Wel netjes gedaan hoor.
)
en niet goed gereden heeft