[SGW] Onvoldoende voor stijl in de klasse b en toch winst

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

g0otje

Onvoldoende voor stijl in de klasse b en toch winst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-08 20:33

Even een vraagje aan degene die het misschien ook meegemaakt hebben. Ik heb in Etten Leur met een paard deelgenomen aan de klasse b cross voor de eerste keer. Hierbij was ik foutloos maar had ik volgens de uitslag een onvoldoende voor stijl. Nu zie ik net dat ik toch twee winstpunten heb gekregen van de knhs. Nu vroeg ik me af hebben andere dit ook gekregen die een onvoldoende voor stijl hadden of ooit hebben gehad?
Ik had eigenlijk liever geen winst gehad Bloos , maar goed Haha!

Canter

Re: Onvoldoende voor stijl in de klasse b en toch winst

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 20:42

Volgens mij krijg je gewoon je winstpunten maar doe je niet meer mee voor het klassement. Overigens heb ik ook wel eens een onvoldoende gehad, maar dat kwam doordat ze maar 1 van de 2 beoordelingen hadden en deze werd toch door 2 gedeeld. In ieder geval goed om naar te kijken, mocht je onvoldoende halen.

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-08 20:46

nee hoor, want ik heb mijn prijs gewoon gekregen en ben gewoon opgenomen in het klassement. Bij onvoldoende voor stijl hoor je volgens mij geen winstpunten te krijgen.
Laatst bijgewerkt door g0otje op 18-05-08 20:49, in het totaal 1 keer bewerkt

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 20:48

Het is toch zo dat je WEL deelneemt voor prijzen op de dag zelf maar door onvoldoende voor stijl geen winstpunten toegekend krijgt, ik denk dat de KNHS een fout maakt of de vereniging heeft het fout opgestuurd ?? De KNHS heeft het bij mij ook wel eens fout gezet hoor en een mailtje daarover en ze wijzigen het....dus zal niet zo'n probleem zijn die punten kwijt te raken als je ze de uitslag mailt ??

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-08 20:50

Nee precies, op zich heb ik toch niet echt cross plannen met dit paard. Maar kan ze wel even mailen of ze misschien de winstpunten weer weg kunnen halen Pling

broertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 21:08

Ja volgens mij heb je gelijk, je telt wel mee voor de uitslag maar je krijgt geen winst. Voor jouw nu dus mooi meegenomen Tong uitsteken

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 21:15

Mmm, zat ik er toch naast. Zal niet vaak gebeuren bij de KNHS, dat iemand vraagt om winstpunten te verwijderen. Haha!

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-08 21:17

haha nee denk het ook niet... Clown

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 21:20

het klopt idd, dat je wel mee doet met de prijzen maar geen winstpunten krijgt.
een vriendin van mij heeft nu ook al een jaar lang een winstpunt gekregen van het knhs. die zegt er gewoon niks van, is hun fout.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 21:31

Je neemt inderdaad wel deel voor de prijzen, maar niet voor de winstpunten.
Ik heb hetzelfde meegemaakt bij SGW Vlietlanden. Ik werd reservekampioen, maar had een onvoldoende voor stijl. Later zag ik ook dat ik mijn winstpunten had gehad van de KNHS. Via MJ kwam ik erachter dat de stijljury's niet op de hoogte waren van het nieuwe reglement. Eerst was een 5.5 een voldoende, nu is een 6 pas een voldoende. Daarom zijn de punten later verandert.
Misschien is dat bij jou ook het geval geweest Lachen

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-08 06:50

Dat zou ook kunnen, want ik had wel meer dan een 5,5 volgens mij.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 13:47

Klopt precies wat je zegt Margo. Je telt wel mee voor het klassement maar kunt geen wp meer halen. Je moet een 6 of hoger voor de stijl hebben.

Als je die wp weg wil hebben denk ik dat een telefoontje en het doorfaxen van je stijlpunten naar de KNHS voldoende is.
Aan de andere kant maken die wp voor jou niks uit als je verder geen crossplannen hebt (wel jammer, want het ging toch hartstikke lekker in EL Knipoog ).

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 13:51

Canter schreef:
Mmm, zat ik er toch naast. Zal niet vaak gebeuren bij de KNHS, dat iemand vraagt om winstpunten te verwijderen. Haha!

Dat heb ik ook wel eens gehad maar toen hebben ze het bij de KNHS niet gedaan! Ik had eigenlijk 190 en 192 punten (L2 dressuur) maar ze hadden niet zo duidelijk geschreven waardoor het leek alsof er 197 en 199 stond. Ik wilde die punten ook niet omdat ik op mijn eigen kracht de klassen wil uitrijden en niet door een of ander stom foutje. Mijn moeder had toen gebld naar de KNHS en toen zeiden ze dat ze het zouden veranderen maar dat hebben ze uiteindelijk niet gedaan. Ik heb toen wel voor mezelf de punten bij elkaar gereden..

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-08 16:50

Scum schreef:
Klopt precies wat je zegt Margo. Je telt wel mee voor het klassement maar kunt geen wp meer halen. Je moet een 6 of hoger voor de stijl hebben.

Als je die wp weg wil hebben denk ik dat een telefoontje en het doorfaxen van je stijlpunten naar de KNHS voldoende is.
Aan de andere kant maken die wp voor jou niks uit als je verder geen crossplannen hebt (wel jammer, want het ging toch hartstikke lekker in EL Knipoog ).

Ja het ging wel lekker, ze vond het allemaal heel eng, maar ze deed het toch.
Naja ik heb wel paar crossjes ingeschreven die redelijk in de buurt zijn, in de b, maar ik heb geen ambitie om met haar L te gaan starten ofzo. Maar wat niet is kan nog komen Bloos.

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 17:28

Margo, volgens mij heb je echt mijn winstpunten gehad Clown hahaha!
Die van Joery staan er al wel bij van Etten maar die van Risky nog niet..

dyaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 10:18

Naar dit topic ook even gecheckt en blijkt dat ik ook een winstpunt gekregen heb terwijl ik een onvoldoende voor stijl had ! ook even maar mailen