[SGW] Beenbeschermers voor in de wei

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

billy1

Beenbeschermers voor in de wei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-08 15:03

Hoi allemaal,

Even een vraagje van mij. Ik heb mijn paarden eigenlijk altijd zonder beenbeschermers in de wei gehad. Maar doordat ik nu een aantal paarden heb die zich buiten nogal vreemd gedragen heb ik ze al meerdere keren met verwondingen weer binnen gehaald. Omdat ik nu ook weer mijn paard la twee weken niet kan trainen door een wondje wil ik tch gaan overstappen op beenbeschermers om doen in de wei.

Nu is mijn vraag aan jullie: Welke beenbeschermers zijn geschikt voor in de wei? En hoe zijn jullie ervaringen ermee? Om het nog extra lastig te maken, het gaat om volbloed paarden die erg dunne benen hebben en hierdoor geen normale paardenmaat passen. Na ruim twee jaar zoeken heb ik nu eindelijk beenbeschermers gevonden die goed passen (maar ik vind het zonde om deze in de wei om te doen)
Afbeelding (deze in maat M.)

gr_roos

Re: Beenbeschermers voor in de wei

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 15:12

Ik heb geen beschermers om in de wei, die van mij staat altijd op de dag buiten en zomers ook 's nachts. Ik ben niet zo van de beschermers sinds mijn pony een peesblessure heeft gehad.

Ik heb wel "mooie" gezien van Pessoa, die beschermen de achterkant van de pees, maar is zoveel mogelijk open. Ze zien er niet echt mooi uit, maar ik ga ze denk ik toch aanschaffen voor ze.

Heb een plaatje ervan gevonden
Afbeelding

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 17:10

Hoort dit bij SGW? Blond
En idd, die GvdT bedoelt, zijn zeer zeker mooi voor in de wei, goed adement en toch beschermt, die dingen wegen ook zowat niets Nagelbijten / Gniffelen

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 20:33

Ik denk dat de TS geen zin heeft in allerlei reacties waar ze niets mee kan en het daarom bij sgw vraagt.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 21:35

ik doe het nooit, zelfde reden als GvdT. Zal morgen eens aan Canter vragen of ze toevallig iets weet.

Tara_13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 20:23