[SGW] inschrijfgeld SGW

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

KarinL

inschrijfgeld SGW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-08 16:14

Hallo,

Ik heb al meerdere keren (met veel plezier) oefencrossen gestart met mijn paard. Nu bleek een speciale startkaart niet nodig te zijn, dus heb ik besloten om me op te geven. Maar nu kwam ik tot de conclusie dat (ook na het lezen van wiki) er geen springcoupon nodig is. En ik nergens op die sites het inschrijfgeld kon vinden... Ik heb me opgegeven voor de VLietlanden en Maarsbergen. Graag zou ik willen weten of hier een vast tarief voor staat of dat ik niet goed heb gekeken...

Alvast bedankt Karin

Sim

Re: inschrijfgeld SGW

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 16:17

Voor het B en L betaal je tussen de 17,50 en 20,00 euro. Vanaf het L t/m Z betaal je tussen de 20,00 en 25,00 euro. Daar komt per keer 2,50 aan kosten voor de breekboom bij.

In de vraagprogramma's van de betreffende wedstrijden staat altijd (per rubriek/klasse) vermeld wat het inschrijfgeld is.

Ik zie dat je Vlietland en Maarsbergen rijdt, de inschrijfkosten daarvoor zijn respectievelijk: 17,50 plus 2,50 voor de breekboom en 20,- euro plus 2,50 voor de breekboom.

KarinL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-08 17:39

Simmie schreef:
Voor het B en L betaal je tussen de 17,50 en 20,00 euro. Vanaf het L t/m Z betaal je tussen de 20,00 en 25,00 euro. Daar komt per keer 2,50 aan kosten voor de breekboom bij.

In de vraagprogramma's van de betreffende wedstrijden staat altijd (per rubriek/klasse) vermeld wat het inschrijfgeld is.

Ik zie dat je Vlietland en Maarsbergen rijdt, de inschrijfkosten daarvoor zijn respectievelijk: 17,50 plus 2,50 voor de breekboom en 20,- euro plus 2,50 voor de breekboom.

Okay hartelijk bedankt voor je antwoord. Ik kon het niet vinden in het wiki...
Maar dan zal ik het overmaken naar de organisatie.

Kun je me misschien ook vertellen wat ik moet doen bij de VLietlanden. want ik start in de B, maar ik zag dat de uithoudingvermogentest op vrijdag is(terwijl alles van de B op zondag is). Moet je daar ook speciaal voor rijden of is dit voor andere klasses.
Tevens zag ik een opmerking over de WA verzekering staan. Is dit gericht op je paard verzekerd hebben of valt hij dan onder je eigen verzekering? Misschien een domme vraag maar ik heb mijn paard nooit verzekerd gehad (of eigenlijk mijn ouders). Ik heb wel eens gelezen dat het verplicht is als je op wedstrijden gaat, maar hier nooit echt meer over gehoord??

Groeten Karin

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 18:01

Het betreft je eigen WA-verzekering (daar valt je paard ook onder; is nl een huisdier).

Klasse B wordt gewoon op 1 dag (zondag) verreden hoor! Zowel dressuur, springen als de cross. Ik denk dat je het verkeerd gelezen hebt en dat er staat dat de uithoudingsproef vrijdag wordt vrijgegeven voor verkenning. Kijk nog maar eens goed in het vraagprogramma.

Even voor je gekopieerd uit het vp van Vlietland.

De combinaties in de klasse B paarden en pony's worden beoordeeld op rijstijl.
Het resultaat van de stijlbeoordeling is alleen bepalend voor het toekennen van winstpunten.

Het dragen van een rugnummer is verplicht in alle onderdelen. Voor het rugnummer dient gebruik te worden gemaakt van een rugnummerdrager.

Kleding dressuur volgens wedstrijdreglement. Springen mag in cross-outfit gereden worden.

De uithoudingsproef wordt op vrijdag 13 juni 2008 om 16.00 uur vrijgegeven voor verkenning.
Knipoog

Dat betekent dus dat je dan al eventueel de cross zou kunnen verkennen. Voor degenen die op zaterdag starten en tussen de dressuur en het springen te weinig tijd hebben voor verkenning, kunnen dat dus een dag eerder doen.
Voor jou, omdat je dus op zondag rijdt, zou het dus kunnen dat je zaterdag al gaat verkennen (mocht je tussen de dressuur en springen te weinig tijd hebben voor het lopen/verkennen van de cross, anders kun je dat gwoon op de dag zelf doen). Reken voor het verkennen/lopen een uur. Knipoog

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 18:36

Ook zou ik de cross 2 keer lopen, zeker met je eerste wedstrijden. Ik loop nog steeds 2 keer een cross trouwens.

Als je tzt je tijden in het starttijdentopic plaatst, kan je misschien ook wel met een ervarenere ruiter meelopen.

KarinL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-08 10:28

GvdT schreef:
Ook zou ik de cross 2 keer lopen, zeker met je eerste wedstrijden. Ik loop nog steeds 2 keer een cross trouwens.

Als je tzt je tijden in het starttijdentopic plaatst, kan je misschien ook wel met een ervarenere ruiter meelopen.

Okay! start je daar zelf ook? Want ik heb al een aantal x een oefencross gereden, oa onder begeleiding van toendertijd onze instructeur Rob janssen. Dit was erg waardevol en leerzaam. Maar je bent nooit oud genoeg om te leren. En tevens is dat erg gezellig! Start je daar zelf ook?

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 11:07

Hoi, ik start zowel in de B als in de oefencross. Als het qua starttijden goed uitkomt, kunnen we wl samen lopen hoor!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 13:57

kennedyl schreef:
GvdT schreef:

Okay! start je daar zelf ook? Want ik heb al een aantal x een oefencross gereden, oa onder begeleiding van toendertijd onze instructeur Rob janssen. Dit was erg waardevol en leerzaam. Maar je bent nooit oud genoeg om te leren. En tevens is dat erg gezellig! Start je daar zelf ook?

Ja ik start daar ook. Ik ben bang dat je aan mij niet veel hebt, ik moet zaterdag in het M starten. Je kan dan beter met sgwuppie meelopen.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 21:14

kennedyl schreef:
GvdT schreef:

mss ken ik je dan wel, ik les ook bij Rob. Heb je al een wp met springen trouwens?

KarinL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-08 12:28

mss ken ik je dan wel, ik les ook bij Rob. Heb je al een wp met springen trouwens?[/quote]

Al lang, maar er een tijd tussen uit geweest door verhuizing en blessure aan mijn onderbeen. Ik heb 4 mnd niet kunnen rijden. De trainingen bij Rob zijn al wel weer een paar jaar geleden, maar nog steeds goed tussen mijn oren geknoopt!!! Knipoog

Ik heb toen met mijn pony Kennedy eerst gelesd, maar dat is wel een kleine 10jaar geleden. En later met 2 paarden ook. En dat is nu denk ik een jaartje of 2 geleden... Maar ik zag Rob ook wel veel met andere wedstrijden en zo... Dat krijg je als je in dezelfde kring reed!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 22:11

Ik start ook bij Vlietland en Maarsbergen ook Karin. Ja
Anders kun je ook wel mee met ons verkennen.

Ga je meedoen met Kyvonne trouwens? Leuk!

KarinL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-08 16:04

_Jitske_ schreef:
Ik start ook bij Vlietland en Maarsbergen ook Karin. Ja
Anders kun je ook wel mee met ons verkennen.

Ga je meedoen met Kyvonne trouwens? Leuk!

HOi
dat is leuk want ik wilde je graag een keertje opzoeken via bokt, maar weet echt niet hoe.... Clown
Ja ik ga met Kief meedoen, mijn trouwe maatje! Maar wil eigenlijk nog een keertje trainen. Maar momenteel zijn haar hoeven zwaar beroerd, dus de training van Midden Nederland gaat hem niet worden... Wat start je met je nieuwe? Want ik ben ook erg benieuwd naar die! Want ik heb alleen van je gehoord dat die zou komen en verder....?