Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, maar in de TS post staat dat zo
broertje schreef:In Etten leur stond er 1 bij hindernis 1,2 en 3 en een andere was alleen de cijfers ingevuld dus geen idee waar die stonden. Achteraf hoorde ik dat ze waarschijnlijk bij het witte landhek stonden. Ik dacht nog dat is balen want na het landhek moedigde ik hem wat aan harder te gaan door paar (bemoedigende) tikjes op zijn kont... maar ze vonden het niet erg want had 7,8,7 als cijfers. Misschien ook wel goed dat ze niet bekend maken waar ze staan want dan ga je er rekening mee houden en doe je (ik) misschien onbewust zo voorzichtig dat je een fout maakt.
Scum schreef:De eerste jury had er echt heel fijn op geschreven wie hij was en welke hindernissen hij bekeken had. De tweede helemaal niks.
Ik ben dus naar het secretariaat gegaan om te vragen waar hij stond. Ze vonden het maar een domme vraag. Want wat maakte het nou uit wat voor punten je had??????![]()
*zucht*
Na lang aandringen hebben ze hem opgebeld en hij/zij stond bij de veekraal (10ABC). Kijk, als je dan je punten ziet en het commentaar kun je je er tenminste iets bij voorstellen.
Beide jury's hadden overigens goed commentaar op de staatjes staan, zelfs nog bij een 7
Lielle schreef:ach, die stijlbeoordeling geloof ik wel. Hecht er weinig waarde aan.