[SGW] categorie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

marie25

categorie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-08 14:01

ik rij l springen en l1 dressuur, nu wil ik gaan crossen in de laagste catogorie (B) moet ik dan gewoon l springen en l1 dressuren bij SWG

Lielle

Re: categorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 14:30

marie, je kunt het beste een keer de FAQ doorlezen die hierboven staat. Daarin worden al dit soort vragen beantwoord. Maar om kort te gaan, je start dan gewoon B sgw, dwz B dressuur, en 80 cm springen en cross. Uitslag in dressuur en springen telt niet voor wp'en mee, alleen je crossresultaat levert wp'en op (evt).

[SGW] Veelgestelde vragen over SGW
http://www.bokt.nl/wiki/SGW_Wedstrijd#Klasses

marie25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-08 14:37

Lielle schreef:
marie, je kunt het beste een keer de FAQ doorlezen die hierboven staat. Daarin worden al dit soort vragen beantwoord. Maar om kort te gaan, je start dan gewoon B sgw, dwz B dressuur, en 80 cm springen en cross. Uitslag in dressuur en springen telt niet voor wp'en mee, alleen je crossresultaat levert wp'en op (evt).

[SGW] Veelgestelde vragen over SGW
http://www.bokt.nl/wiki/SGW_Wedstrijd#Klasses

ja dat heb ik gelezen maar ik dacht dat ik meschien in verschillende catogorien moest starten omdat ik in gewone wedstrijden L start

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 14:43

het staat er toch duidelijk?
Citaat:
Je klassering met dressuur en springen maakt geen verschil in de sgw. Alle combinaties in de B sgw rijden dezelfde dressuurproef en hetzelfde parcours, of ze B of Z dressuren of springen.

dus wat beter lezen volgende keer Knipoog

marie25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-08 14:48

Lielle schreef:
het staat er toch duidelijk?
Citaat:
Je klassering met dressuur en springen maakt geen verschil in de sgw. Alle combinaties in de B sgw rijden dezelfde dressuurproef en hetzelfde parcours, of ze B of Z dressuren of springen.

dus wat beter lezen volgende keer Knipoog

oke sorry

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 16:13

En daarmee gelijk een slotje.