[SGW] Wanneer weer oefencross

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

PriinCesJhee

Wanneer weer oefencross

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-07 13:36

hoi ik heb een vraagje sinds kort doe ik met mijn fjord gewoon leuk mee met oefencrossen laatste had ik een bosscross,

maar weet iemand wanneer er weer oefencrossen zijn ,op startlijsten kon ik bijna niks vinden.

Groetjes Rianne

Scum

Re: Wanneer weer oefencross

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 14:15

--> SGW

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 15:30

Op startlijsten staan de meeste oefencrossen nog wel en anders op de eventingsite, maar ik denk dat er nog maar weinig oefencrossen zijn dit jaar.

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 08:20

Waarschijnlijk komen er rond de winter nog een paar indoor oefencrossen, en dan begint het nieuwe seizoen alweer Lachen

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 10:55

Veel oefencrossen komen wij ook maar bij toeval achter. De oefencross in Broekelo, daarvan wist ik ook niet dat hij bestond, maar heb afgelopen zondag heerlijk gereden daar.

Ik denk dat je het beste Bokt in de gaten kunt houden en het in het voorjaar opnieuw vragen in een nieuw topic.

En het seizoen loopt wel aardig op zijn einde, dus je zult er niet veel meer vinden dit jaar.
Wie weet nog wel een paar indoor-crossen, maar ook die zullen hier op Bokt besproken worden denk ik.