Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Daarna weer gewoon verder gereden. Bij de andere waterbak stopte hij ook om erin te springen. Daarna nog een keer opaan gereden en toen nam hij hem
. Ben toch blij dat ik rond ben gekomen. Vond het een pittige cross! 

). Alles prima en door naar de cross! Oef, ik was behoorlijk zenuwachtig zeg!
Bij de molenwiek heb ik gewoon de punt gepakt, ze sprong iets naar links weg maar ging verder fijn. 16 en 17 wou ik rechtuit nemen maar ze wou de bult niet op dus snel alternatief gedaan. 18, 19 en 20 gingen heerlijk maar daarna....
Ik ben nog naar de federatievertegenwoordiger geweest maar die vond dat die hond geen invloed had gehad, en ja, dan is het zijn woord tegen het mijne. Grrrrrrrrrrrrrrr.
Hij gaat nu nog een keer tussendoor in Wieringerwerf trainen en dan nog een laatste poging voor dit jaar in Barchem. Ik heb nog hoop, maar de hoop wordt kleiner en kleiner....

Vond het wel laag en had geluk op de laatste waar TG echt niet zn poten voor optilde.
toch over het midden gegaan en ging ook goed! Op 15 en 16 het alternatief genomen. Hindernis 17, 18 en 19 ook goed.

. Loslopende hond, terwijl er overal nog staat aangegeven dat een hond aangelijnd moet zijn (voor hetzelfde had die hond nog een klap ook gehad van je paard
).
.