[SGW] Crossterrein Moordrecht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mandiiee

Crossterrein Moordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-07 19:09

Hallo bokkers.

Weten jullie of je op het cross terrein in moordrecht( zuidplasruiters?) ook mag crossen zonder daar te staan? en met je eigen lesgever?

en weten jullie wat de prijs is?

ik het op de site gezien 5 euro, maar geen idee of dat nog zo is.

Paul_H

Re: Crossterrein Moordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 20:39

Mandiiee: neem contact op met de vereniging, zou ik zeggen. Van hun website pluk ik het volgende:
Citaat:
Voor meer informatie over cross trainingen / clinics of eenmalig huren van ons terrein, kan er kontakt opgenomen worden met : Annelies Hofman, e-mail: a.reijm@hetnet.nl

Groeten, Paul

broertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 21:06

Je mag daar komen zonder dat je lid bent. Ook mag (of moet zelfs) eigen instructeur meekomen. Ik geloof dat de terreinhuur 5 euro p.p. is maar je moet wel van te voren boeken/geld overmaken. Het genoemde adres hierboven is juist, dus zou zeggen neem even contact op bij interesse Knipoog

mandiiee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-07 21:15

Oke bedankt, ik zal snel contact opnemen

Hozie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 14:14

Je mag daar alleen nog maar met een (officiële) gecertificeerde instructeur trainen, dus niet zonder instructeur (dit weet ik uit eigen ervaring, ik wilde daar ook gaan trainen met iemand bij ons van stal, die mij zou begeleiden, maar geen officiële instructeur is, maar dat mocht dus niet). Terreinvergoeding is idd volgens mij nog steeds 5 euro.