Hey!
Ik reed gisteren ook mee in de 70cm! Was mijn allereerste cross, voor mijn paard al een paar jaar geleden.
Ik vond de cross erg goed te doen voor een eerste keer. Heb alleen op hindernis 11 problemen gehad. Dat was de afsprong, die wilde Naomi echt niet nemen. Twee keer op toe gereden en de derde keer had ik zoiets van oke ik rij er wel omheen
. Dacht dat dat ook als weigering zou tellen, maar uiteraard was dit niet zo...Ben dus gediscwalificeerd op de 11e. Wel de rest uitgereden. Was erg jammer want ik stond eerste na de dressuur
En je mocht alleen nog het springparcours doen als je de cross had uitgereden of uitgebeld was, niet meer als je gediscwalificeerd was. Dus achteraf bezien had ik me moeten laten uitbellen op hindernis 11. Maar ach, ik ging voor de ervaring en die was positief qua crossen!
Voor de rest erg blij dat ik niet meer hoefde te blijven voor het springen, terwijl eerst nog gedacht werd dat ik wel moest blijven voor de prijsuitreiking van de dressuur. Bleek later ook weer niet te kloppen want bij discwalificatie in de cross, wordt ook meteen de rest van je onderdelen geschrapt...
Stalgenootje van mij had trouwens de cross gewonnen en werd uiteindelijk 2e overall.
Ben het wel met jullie eens dat gezien het inschrijfgeld het allemaal wel ietsje beter georganiseerd had kunnen worden...Ringmeester vertelde wel dat het springen als laatste moest omdat ze anders in de problemen kwamen qua tijd omdat er in dezelfde bak gesprongen moest worden als waar de dressuur verreden werd.
Ik wil volgend jaar wel crosstraining gaan volgen, ben helemaal enthousiast geworden!