[SGW] crossbeschermers voor been met schiefel?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Coberlina

crossbeschermers voor been met schiefel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-07 12:15

ik had dit gisteren bij Harnachement geplaatst, maar topic wordt zelfs niet bekeken, dus ik plaats het even hier, aangezien jullie me vast beter kunnen helpen Bloos Eventueel mag topic op Har dan dicht Bloos
hey

ik ben op zoek naar crossbeschermers voor de achterbenen van mijn paard. Vooraan heb ik er al van CC Boots en ben daar wel tevreden over. Maar aan haar linkerachterbeen heeft ze een kleine schiefel, van ongeveer 1cm dik. Daardoor kan ze dus geen beschermer aan met een harde achterkant of een harde schelp.
Ik hoop dat iemand een geschikte beschermer weet?

Foto is niet zo duidelijk, heb geen betere op de moment.
Afbeelding

alvast bedankt!

Crosskip

Re: crossbeschermers voor been met schiefel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 12:26

Voor zover ik weet heeft geen enkele crossbeschermer een harde plaat aan de achterkant.
Sommigen alleen aan de voorkant van de achterbeschermer omdat ze daar een hindernis mee zouden kunnen raken.

En je zou gezien de schiefel misschien NEW beschermer met fleece voering kunnen nemen.
(maar ik ben een NEW fan Haha! , misschien hebben anderen nog andere suggesties)

Of je kunt Canter hier op bokt PB-en, zij heeft een online shop met veel verschillende merken.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 15:03

De Dalmars hebben een harde plaat aan de achterkant, die heb ik nl. Zijn volgens mij de enige met een harde plaat achter. Bij de meeste achterbeen beschermers zit de harde plaat alleen aan de voorkant. Het moet dus geen probleem geven voor jou paard.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 15:40