[SGW] er klaar voor?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

iloonaa__

er klaar voor?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-07 18:06

ik had een vraagje...
ik heb nu 26 aug. een wedstrijd in de B... en nu wil ik weten of jullie denken of ik er klaar voor ben, ik heb al deze weken 2x gelest en 1x een oefencross gedaan, waar hij geen 1x heeft geweigerd voor van alles, een skyjump, trakhener, heg, oxer, enz enz. ik heb ook al een paar L dingen meegenomen die deed hij ook zo. ik had ook een erg hoge heg gesprongen, maar die weigerde hij, daarna opnieuw heengebracht en sprong hij hem alsnog...
ik heb ook al veel complimenten gehad dat ik echt wedstrijden zou moeten rijden.

dus denken jullie dat hij er klaar voor is??

filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=ZWp0veKS0xQ

filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=_5bhl-7SpoM

Afbeelding

Only_Kiekie

Re: er klaar voor?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 18:09

Jaa hoor als je zelf het vertrouwen maar hebt!

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-07 18:35

hjaa ik vertrouw hem wel, maar hij heeft me al vaak genoeg in die keren versteld doen staan Tong uitsteken

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 18:42

Moeilijk te beoordelen op basis van een foto en 2 (korte) filmpjes.
Hij ziet er wel enthousaist uit, en het is ook wel een type pony die het kan als ik het zo zie. Maar nogmaals, dat kun je niet echt beoordelen op basis van 2 filmpjes.
Gewoon proberen maar, daar is de B voor!
Ik neem aan dat je in Wieringerwerf start, heb je het topic daarover al gezien hier?
Veel succes, en vooral plezier Knipoog

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 20:08

Ligt er natuurlijk ook aan of jij je niet laat beinvloeden door je zenuwen Knipoog
Je moet je niet te druk maken en er gewoon van gaan genieten.
Stel niet te hoge eisen aan jezelf en je pony, het is tenslotte de eerste keer en zie niet overal spoken en beren.
Laat je niet gek maken door de tijd, liever wat rustiger en wel alles springen dan vol gas overal langs schieten.

Als de pony van een vriendin iets niet doet, wil dat niet zeggen dat die van jou het ook niet doet. Ik heb een aantal berichten van je gelezen en ik denk dat je makkelijk "bang" te maken bent met dit soort dingen.
Je hoeft toch niet meteen 1ste te worden, of de beste van het dorp/ rijvereniging? Er zijn zat mensen die het je niet na doen en als je doel is om niet uit gesloten te worden in de cross kan het bijna alleen nog maar meevallen.

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-07 12:55

AnneMieKe_89 schreef:
Moeilijk te beoordelen op basis van een foto en 2 (korte) filmpjes.
Hij ziet er wel enthousaist uit, en het is ook wel een type pony die het kan als ik het zo zie. Maar nogmaals, dat kun je niet echt beoordelen op basis van 2 filmpjes.
Gewoon proberen maar, daar is de B voor!
Ik neem aan dat je in Wieringerwerf start, heb je het topic daarover al gezien hier?
Veel succes, en vooral plezier Knipoog

ja wieringerwerf jaa Haha!
ik heb die topic al een beetje geleze, doe het zo ook wel wer ff

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-07 12:56

GvdT schreef:
Ligt er natuurlijk ook aan of jij je niet laat beinvloeden door je zenuwen Knipoog
Je moet je niet te druk maken en er gewoon van gaan genieten.
Stel niet te hoge eisen aan jezelf en je pony, het is tenslotte de eerste keer en zie niet overal spoken en beren.
Laat je niet gek maken door de tijd, liever wat rustiger en wel alles springen dan vol gas overal langs schieten.

Als de pony van een vriendin iets niet doet, wil dat niet zeggen dat die van jou het ook niet doet. Ik heb een aantal berichten van je gelezen en ik denk dat je makkelijk "bang" te maken bent met dit soort dingen.
Je hoeft toch niet meteen 1ste te worden, of de beste van het dorp/ rijvereniging? Er zijn zat mensen die het je niet na doen en als je doel is om niet uit gesloten te worden in de cross kan het bijna alleen nog maar meevallen.

genieten doe ik er zeker van want ik vind dit zo veel leuker dan springen in een bakkie, lekker in de frisse lucht....ik ga gewoon lekker rustig aan doen en veel plezier erin maken... maar ook erg me best doen natuurlijk. ik ga er neit voor half elf opzitten natuurlijk, we gaan er gewoon voor!!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 13:36

Je kunt er alleen maar achter komen door het een keer uit te proberen. Dus.... Knipoog