We hebben namelijk 12 aug. a.s. schrik- en obstakeltraining op stal, een clinic van Monya Erb (Balingehof).
Leek me wel wat, aangezien mijn paard (nota bene een ex-jachtpaard! die zou toch wat gewend moeten zijn.
) niet zo'n held is. Nu had ik bedacht, dat het wel slim was om tijdens die oefeningen een bodyprotector te dragen. Je weet maar nooit...
Tsja, ik heb er dus geen (want ik rijd ook geen sgw's ofzo), en ken ook niemand die er een in mijn maat te leen heeft.
Weet iemand of je er ergens een kunt huren? Ik heb de Canter Eventshop al een mail egstuurd, maar heb nog niks terug gehoord.
Tevens lijkt het me voor dames een nogal beroerd zittend iets, zo'n bp. Ik heb er wel eens een aangehad (paar dagen mee gereden toen ik er na blessureleed weer op mocht -> rodeo-gevaar!
), en heb zeker twee dagen last gehad van geplette borsten.
Deed gewoon zeer.Hoe doen jullie dat, sgw'ers? Zijn er damesmodellen (en zo ja: welke), of los je 't anders op?
Ik hoor graag van jullie!
Mocht er iemand zijn met een (liefst dames)bp die iemand van 1.82m. met kledingmaat 42 gaat passen, en ik mag 'm lenen die ene dag: TOP!