Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
Amber_ schreef:Ik,
3 weken terug voor het eerst.
Je begint gewoon op een veldje, waar losse hindernisen cross hindernisjes staan, zoals Boomstammetjes, huisjes enzo. En waarschijnlijk mag je het water doen!
Lenneke_ schreef:Bij de hoge valksedijk aan de kant van Meulunteren.
Ik weet denk ik wel waar jij woont, ik herken je pony's, ik fiets daar altijd langs als ik naar het dorp ga
Lielle schreef:Diue bedoe ik idd. Ik denk dat je door zelf te trainen al heel snel verkeerde gewoontes aanwent, en juist in het begin moet je dat niet doen. Maar daar moet ieder zijn eigen keuzes in maken.
Lenneke_ schreef:Ik heb een mail terug. Een uur kost 40 euro. Best duur vind ik, maar als ik ergens anders heen moet met de trailer ben ik ook weer geld kwijt aan benzine enzo.
.Amber_ schreef:Lenneke_ schreef:Ik heb een mail terug. Een uur kost 40 euro. Best duur vind ik, maar als ik ergens anders heen moet met de trailer ben ik ook weer geld kwijt aan benzine enzo.
Het is idd 40 euro per uur.
Wij waren met ze 2en, dus 20 per persoon.
Maar mensen, ! Ik ben van de partij als jullie gaan. Ook ik sta zowat in Lunteren.