Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dressuur ging wel goed, daar stond ik 5e. Springen was ik foutloos. en de cross ging echt bagger, bij de eerste hindernis begon me pony al te flippen en pakte het bit vast en rende weer naar de dressuurring. uiteindelijk tog over hindernis 1 geweest, hindernis 2 goed 3 goed 4 goed 5 goed 6 (hindernis voor het water) had ik een weigering Hij zag het water
toen mog ik de cross nog wel afmaken en de rest ging allemaal goed
.

) wat ingesprongen voor de cross en dat ging ook prima..
haha maar ben om hem heen gereden en dat ging ook prima. hind 4 en 5 goed.. en ik was hindernis 6 vergeten!!!
zooooooo stom!!
reed zo het water in totdat ik iemand hoorde schreeuwen, hee je vergeet er 1.. snel omgedraaid en naar hindernis 6 gereden.. deed ie super en daarna het water weer in.. ben vanaf daar maar flink gaan gassen want ik had al superveel tijd verloren.. verder ging het allemaal supergoed! alleen de opsprongen vond hij erg moeilijk.. ( vond ik ook wel pittig ) en bij de tweede opsprong, dus niet die met die kuil maar op en weer af, stond hij stil.. en ik klikte hem iets bij en hij wist niet wattie ermee aan moest dus hij sprong er op, met zn voorbenen heel eng omdat hij er dicht onder stond.en er gelijk schuin weer af, dus ik dacht oo dat moet opnieuw.. dus ik draaide om,.. schreeuwde toen iemand langs de kant pas dat hij goed was.. weeer veel tijd verloren.. ik was dus foutloos maar met 16 tijdstrafpunten
Maaaar dat was nog wel goed voor een 5e prijs

MArl0esJuh schreef:. Ik viel eraf en nam mn hoofdstel mee met als gevolg dat mijn pony zonder hoofdstel het terrein rond rende. Ze is uiteindelijk gelukkig wel gevangen maar ik baalde echt ontiegelijk. Heb ook staan vloeken als een mijnwerker.

vief
Ik ging niet onbehouden hard, en was ook zeker niet langzaam
Snap niet hoe het komt dus. Het water ging ook super en ik ben nergens verkeerd gereden!
dat is even proberen

.. succes morgen!