[SGW] Waar crosstraining omgeving utrecht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

vlooiebaal

Waar crosstraining omgeving utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-07 09:49

Omdat ik verhuisd ben naar utrecht en het ook al weer zeker 10 jaar terug is dat ik mijn laatste cross heb gereden, heb ik geen flauw idee waar er hier in de regio trainingen zijn.
Mijn paard is nog maar 5 maar het lijkt me leuk om een keer een B crosje met haar te starten, of een oefencrosje.
Maar dan moet je wel eerst oefenen, maar waar kan ik dat doen, zijn er crostrainingen hier in de regio.
En wat zijn de eisen voordat je een cros start, B springen +1 met dit paard of ooit geweest.

laboum

Re: Waar crosstraining omgeving utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 09:51

Bij Gert Boonzaaijer in Renswoude.

laboum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 09:52

Heeft een heel mooi terrein en schijnt goede crosstrainingen te geven. Ik heb geen flauw idee wat de eisen zijn, want zelf doe ik niet aan crossen. Kan achter zijn nummer komen, zodat je meer info kan opvragen bij hem zelf.

vlooiebaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-07 09:54

Stom dat ik niet aan hem heb gedacht, heb zijn nummer wel ergens.maar zijn er ook nog andere plaatsen hier in de buurt.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 12:05

21 april geeft Rob Janssen training in Maarsbergen. Heel erg mooi terrein daar!!!

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 23:39

Bij Henk Jan Lozeman (www.stal-lozeman.nl) in Putten kun je lessen, is denk ik ook niet al te ver voor je. En Wendela Schlimmer in Ede is ook erg leuk (haar nummer staat wel ergens op www.cic-ede.nl) .