Wie doen er allemaal weer mee?
Ik doe zeker weer mee!

(Gewoon B/E).
Meer info: http://www.manege-beukers.nl/nl/nieuws/ ... 070225.htm
Groetjes..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

denk k ..
GvdT schreef:Claire, Ronald had het erover dat er misschien ook een oefenhoogte voor de paarden kwam. Dat is dus lager dan het B paarden.
Ik doe ook weer mee en de bijrijder van mijn pony gaar ook een rondje met mijn paard. Die moet toch conditie krijgen voor Chaam![]()
Dacht er eerst over om ook mijn pony'tje te rijden. Hij heeft alleen nog niet gesprongen en ik stel het nog even uit. Hij mag alleen nog maar huppelen (50 á 60 cm) na een zware peesblessure. Wil eerst kijken of ie dit jaar rad blijft.
Merel_Claire schreef:GvdT schreef:Claire, Ronald had het erover dat er misschien ook een oefenhoogte voor de paarden kwam. Dat is dus lager dan het B paarden.
Ik doe ook weer mee en de bijrijder van mijn pony gaar ook een rondje met mijn paard. Die moet toch conditie krijgen voor Chaam![]()
Dacht er eerst over om ook mijn pony'tje te rijden. Hij heeft alleen nog niet gesprongen en ik stel het nog even uit. Hij mag alleen nog maar huppelen (50 á 60 cm) na een zware peesblessure. Wil eerst kijken of ie dit jaar rad blijft.
Thanks Roos voor de tip!
Leuk dat je bijrijdster ook mee doet!
Makkelijker zoeken op de startlijst
Kunnen we je toch nog meeten.
Makkelijker zoeken op de startlijst
Kunnen we je toch nog meeten.
heb al 2 hints gegeven
**Gaat topic doorlezen

Ik wil wel eens zien of jou mooiste paard het red van de mijne!
Nancy_ schreef:ik weet nou toch al wie je bent hahaa dus ga die hints niet opsporen.
Maar ik zal de volgende keer speciaal blijven om je te zien rijden!Ik wil wel eens zien of jou mooiste paard het red van de mijne!