ik heb hetzelfde probleem als vorig jaar, in dat weekend valt ook de Jonge Baliereis, waarvoor je vrije dagen krijgt van kantoor en die kantoor ook betaalt....en dit jaar gaan we naar Madrid! Vorig jaar had ik niet aangemeld omdat ik persé in Castenray voor het eerst M wilde starten en toen was Pico geblesseerd
weet nog niet wat ik nu doe, misschien ga ik dan wat vaker naar Belgie en sla ik Castenray wel over..anders start ik daar wrs voor het eerst L met Wuppie.
Ik heb L ingeschreven, en M met Pablo + Raimaer, maar dat moet ik ook nog even met Rob overleggen. Wil toch wat vligger naar het M denk ik. Maar als Josien zelf start, is het uiteraard simpel
Madrid is wel gaaf Je zou 2 weken ervoor naar Lummen kunnen gaan, of 14/15 april Overpelt.
Hey... dat wist ik niet... Dan stuur ik dit weekend ook maar coupons op... Als ik me inschrijf voor B is meestal toch nog wel redelijk makkelijk naar L te gaan toch?
Er staat nog geen VP en daar wordt wel naar verwezen Ik zou er wel willen starten, alleen kan ik absoluut niet op zaterdag en er is dus niks bekend ( gemaakt) wanneer de M verreden wordt.
afgelopen jaren was het M op zondag. Ik heb al vroeg ingeschreven omdat ik mss 3 paarden rijd, en dan Laquinta liever op een andere dag rijd dan het M.
Als ik mag kiezen tussen Castenray en Hooge mierde, dan doe mij de eerste maar . Als ik de hindernissen van vorig jaar bekijk denk ik dat het op zich moet lukken. Alleen die triple vind ik aardig tricky en die halve coffin. Dat huisje en de gastank kijkt hij denk ik niet eens meer naar om aan het einde van de cross . Goed aanmoedigen dan he?
de start is denk ik het moeilijkste in C'ray. Die hindernis 1 levert altijd problemen op daar. Verder vond ik het B en L vorig jaar (om te kijken) en het L in 2005 erg makkelijk.