Ik wil een nieuwe eventing outfit aanschaffen,maar waar? Ik heb ooit een Duitse site gezien en daar kon jezelf alle mogelijke kleuren samenstellen voor een shirt en capovertrek. Ik heb alle Ned. eventing shops al bekeken online maar daar zit niks bij. Hebben jullie een tip?
Ik heb ze daar ook een keer over gemaild, zij antwoorden toen dat zij alle kleuren hebben. En dat je kunt mailen als je een idee hebt welke kleuren je wilt.
Bij Emmers in Hamont verkopen ze ook eventing kleding. We zijn daar 2 jaar geleden eens voor wezen kijken maar het is ontzettend duur. Toen hebben we maar gewoon zelf onze outfit bij mekaar gezocht.
nagrag heeft een hele gave site waar je zelf de kleuren kunt ingeven en dan zie je hoe het gaat worden!! Ik had al een hele mooie set samengesteld weet alleen effe niet meer hoe de website ook alweer heet, was n beetje onlogisch en kan t nu niet echt meer vinden
Ik vind dit er altijd allemaal erg leuk uitzien, maar vraag me af of het nu ook bijzonder fijn zit. Ik ben zelf eigenlijk meer opzoek naar iets dat mooi aansluit op je lichaam en ook goed vocht transporteert. Dan kom ik uit uit op een wielrenshirt (met lange mouwen, dat vind ik persoonlijk toch wel fijner tijdens de cross). Volgens mij moet dat fijn zitten, ook onder een bodyprotector. En ook verkrijgbaar in verschillende kleurtjes. Heeft iemand dat toevallig ooit al geprobeert?
Je kan er ook shirts kopen die je over je bp kan dragen. En ook gekleurde springschoenen enz. Is echt een hele leuke site. Met allerlei soorten spulletjes. Vaak zijn er ook meer kleuren dan op het plaatje te zien is en dan moet je er even op klikken.