[SGW] Waar leuke meerdaagse cross trainingen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

renske

Waar leuke meerdaagse cross trainingen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-07 14:00

Mij en een vriendin lijkt het leuk om een cross training te gaan volgen met onze paarden. Nu had ik al via de sgw site gekeken, maar ik dacht voordat ik contact zoek vraag ik jullie nog op tips.
Wij zoeken iets waar we een paar dagen achter elkaar heen kunnen voor cross trainingen. Maximaal een uur rijden met de auto vanaf hier (Rheden/Arnhem). Waar vinden jullie het leuk en krijg je goed les? We zijn dan wel beginners maar willen wel gewoon goed aan het werk gezet worden Knipoog

Scum

Re: Waar leuke meerdaagse cross trainingen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 14:01

Een paar dagen achter mekaar zou ik zo niet weten. Maar ik zou het zelf ook niet doen. Een crosstraining is erg intensief en ik zou zoiets niet meer dan 1x/week doen.

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 14:50

in Kempen in Duitsland (vlak over de grens bij Venlo) wordt bij www.hulingshof.de een paar keer per jaar een meerdaagse training gegeven. Er wordt wel een bepaald niveau van ervaring gevraagd. Bovendien kosten zulke meerdaagse training vaak behoorlijk wat. 9-11 februari hebben ze daar een training van Andreas Dibowski, kost dan ook direct zo'n €250,-. Alhoewel dat voor 3 dagen eigenlijk nog gaat....

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 17:00

Ik vind dat ook niet echt onredelijk. 4 dagen SGW-kamp in Ermelo kost ook 400 euro (neemt niet weg dat het veel geld is). Maar voor hetzelfde geld heb je dus wel een heleboel reguliere trainingen.

renske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-07 17:14

Ik geloof scum denk ik maar dat wel super zwaar is voor het paard. Want zelf heb ik er geen ervaring mee, maar het klinkt wel logisch. En inderdaad heb je voor dat bedrag heel wat uur trainingen. Alleen is nadeel dan weer dat je elke keer vervoer moet regelen..

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 20:38

Vaak kun je de paarden dan ook wel daar stallen geloof ik.
Is er vaak ook bij inbegrepen?
In Ermelo iig dacht ik?

renske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-07 21:36

Voor andere geïnteresseerde: Bij Gert & Ria boonzaaier kan je gewone cross trainingen geven maar ook een paar dagen erheen om daar te trainen.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 22:04

Ja Renske helemaal mee eens..

Dat is echt super daar in renswoude..ik ga het voorjaar weer trainingen volgen dat zijn er ong. 6 en de les is om de week..
Maar je kunt daar ook een meerdaagse crosstraining krijgen op afspraak..

dikked

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 12:19

In Renswoude bij hc de schalm kun je een meerdaagsecursus volgen, moet je even op hun site kijken, www.hcdeschalm.nl. Een leuk terrein met leuke hindernissen. Je krijgt les van Gert Boonzaaijer, nationaal sgw-ruiter.