Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
*\o/**\o/**\o/*JORN GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!
*\o/**\o/* 
JORN GEFELICITEERD! 
)
, (ik moest op vrijdag dressuuren)
:D:D 
GEFELICITEERD!!

Nu 15 sec te vroeg.... De cross ging super, niks geen twijfel. Alleen de steiger in het water moest ik haar aandrukken. Was ik uit de cross, zadel eraf en lekker stappen. Toen naar de dierenarts.. ze was helemala opgefokt van de linten en bloemtjes bij de ingang naar het dressuur terrein. Haar hartslag was ineens 80 (nog nooit gehad). Toen moest ik wegdraven en schrok ze ergens van, en sprong heel raar opzij. Toen wegdraven: stok en stokkreupel. Niks konden we vinden, niks warms, niks diks, niks kapot, helemaal niks. Ook na heel lang stappen was het niet over...... Ik baal zo erg, ze kwam gewoon goed rad uit de cross. Bij het keuren is het gewoon gebeurd. In neede werd ze ook al afgekeurd, maar toen ahd ze zich blijbkaar in de cross geblesseerd, vorige week in bathmen was er niks an de hand. We laten haar nu nakijken of er niet wat is.... Ik vertrouw het voor geen cent. Als ze toch een zeer been heeft, dan loopt ze niet zo fijn in de cross neem ik aan. Voel me echt zwaar zwaar klote...
Wel tof dat er dit jaar een NK voor t B is geweest
) Heb rowo na hindernis 17 voor gelaten. Ik deed toch niet mee voor de tijd, prijs etc en ik gunde het haar wel dat zei wél binnen de tijd was. Hindernis 18, 19 en 20 gingen ook foutloos!! Had er alleen 7 min 33 sec over gedaan! dat waren dus 44,4 tijdfouten!! Ach jah, ik ben in ieder geval ontzettend tevreden! Mijn doel was om rond te komen en dat is gelukt.!! Vond het een ontzettend mooie cross!! Mijn paps en ik hebben onderweg maar besloten dat we geen veulentjes met mijn merrie fokken. (Vind ik nie erg!! oh jah, ik zeg heel vaak 'hij' in dit verhaal, alleen is het een zij!!
Bedankt!!! 

)