Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ze was erg gestrest. Had 163 Daarna moest ik snel met de pony dressuren, dat ging wel goed, stond toen gedeeld 3e met 195 pnt.
Daarna het springparcoursje in, hier was ik foutloos. En dan de cross. Die ging heel goed, ik was foutloos en binnen de ideale tijd.
Daarna moest ik met het paard springen, was foutloos en toen de cross in, hierin was ik ook foutloos.
Toen we de uitslagen bekeken, stond ik met mijn pony bovenaan. Dus ben Noordelijk Kampioen in de klasse B pony's geworden !!
).
Toen er nog 10 sec. voor de start waren ben ik in het starthok gegaan. Daar heeft Lady nog wat zitten huppen
en toen mochten we eindelijk
2e water was geen probleem. Allen daarna dacht ik 'jahh, nog maar 3 hindernissen en ik heb nog geen weigeringen gehad ... dan kom ik wel rond' ... en toen had ik dus op de volgende hindernis een weigering
Weer aangereden en toen sprong ze hem gewoon en daarna over de laatste 2 naar de finish geraced. Dus ik had 1 weigering, maar was volgens mij wel ruim te langzaam. Moet maar ff op de uitslagen wachten, ben nl. voor de prijsuitreiking weg gegaan. Aangezien ik na de dressuur al als 2e laatste stond.

. Een vriendin van me; Simone Terpstra met Kwtinie is Kampioen in de L pony's geworden D/E!!!!!! Echt super!

"

, wel foutloos 

LL wou naar rechts, ik rechtdoor, ik heb gewonnen 

dus toen maar de bocht heel erg afgesneden 

arme beestjes, kunnen zij toch ook niets aan doen
Ook de trakhener zag ik wel eenbeetje tegenop omdat Kees meestal stopt op hindernissen met een gat eronder.
Kees had er weer veel zin in en was na 10 minuten losrijden al helemal nat van het zweet... Heb hem nog wat door de proef kunnen knutselen met als resultaat 175 - 2 (ongecontroleerde ontploffing
).
heb ik Kees maar niet verteld dat er een gat onder zat en hem maar goed aan het been en de hand gezet... en hij ging gewoon...!!! Yesss! Heksenoog (dag Margriet
) het tweede water met surfplank, vervolgens op naar de picknick bank en het huisje en op naar de laatste, de skijump en dat doet ie ook zonder aarzelen.
of juist dankzij springen en de goeie cross.
)

Maar ik had Madine vrijdag al gewassen en gevlochten dus ik hoefde niet zoveel meer te doen gelukkig.
Ze vond de crosshindernissen in de buurt van het losrijterrein erg interessant en wou er het liefst al gelijk aan beginnen (en het baasje eigenlijk ook wel
). Heb erg aan de ontspanning gewerkt en dat werkte, in de proef was ze, net als vorige week, al stukken beter te rijden! Over het algemeen ging de proef iets beter, had 170 punten. Er zit dus vooruitgang in en die gaan we in de winterstop voortzetten!
Hindernis 20 vond ik ook nog best pittig voor de L, maar het voordeel was natuurlijk dat je weer naar het hoofdterrein toe sprong, dus ik zag het wel zitten.
De driesprong ging ook super.
2e keer sprong ze em wel braaf. 18 en 19 ging goed, alhoewel ik wel een rotafstand had. 20 was nog wel even een beetje eng maar ze sprong wel braaf.
kimdepim schreef:Ik ben ook weer terug.
dressuur ging voor mijn gevoel niet super. maar had nog wel 203 puntenspringen ging heel lekker
foutloos.en de cross, ja waren alle M pony crossers het mee eens dat het toch aardig moeilijk stond. margoed hij begon heel fijn
water ook heel goed. en toen het klokkenhuis (ofzo) daar in de bocht lag beton. en normaal ligt daar altijd zand op (met verkennen lag dat er ok ) maar toen wij daar over moesten niet meer.dus emiel gleed al wat en struikelde dus. en jah toen was de hindernis er al. dus ik eraf. later nog x geprobeerd maar hij durfdeniet meer. toen kwam de gene na mij en die gleed met pony en al onderuit over dat stukje beton, en toen ben ik toen hij weer zat doorgegaan (hij stopte er ook mee.) en toen heb ik nog wat L hindernissen gedaan, lekker voor het vertrouwen. baalde wel heel erg.ging namelijk echt heel fijn.
maargoed. belangrijkste hij heefft er niks aan overgehouden en daarna wou hij ook nog wel harddus heb een paar L pony hindernissen gedaan en wat overgeslagen en lekker gegallopeerd.
morgen ga ik met mijn 5 jarige daar aan die training mee doen
Nienke stuiver bij de B paarden dacht ik.
Sanne Mast bij de B pony's?
sorry schreef:Anthea V, heb je mij ook nog zien rijden? ik heb jou wel gezien met het inspringen!
sorry schreef:Anthea V, heb je mij ook nog zien rijden? ik heb jou wel gezien met het inspringen!
ladyzwien schreef:ja ik zat toen al te kijken
nou volgende keer maar ff praten of niet dan?
weten jullie of er ook nog foto;s online komen?
14 april