De organisatie zei dat de route hetzelfde zou blijven maar dat er aan de hindernissen nog wel wat veranderd zou worden. Maar zo hebben we alvast een indruk
.De cross stond overal flink aan (of zelfs over) de maat (dat is soms niet goed te zien op de foto's). Het zijn wel fijne robuuste hindernissen.
Vlak na de start komt hindernis 1:

Je galoppeert dan met de waterbak aan je linkerkant het bos in naar 2:

Met de bocht naar links komt 3. Deze staat op dik 1 meter hoog, maar is toch wel fijn te springen:

4 en 5 staan er als dubbelsprong, met 1 galopsprong ertussen. Maar toch apart genummerd:

je hebt dan ook de eerste 500 m gehad:

Hindernis 6 staat ook 1.20 breed en dan ga je het bos weer uit, een land op met de bocht naar rechts:

Nu komt er een trakhener, maar de paarden zien dan pas op het laatst dat het een trakhener is:

Daar zit ook een alternatief bij. Je moet dan langs de trakhener af over een steiltje:

Hindernis 8 (het M en Z moet daar over een puntje):

9 is de afsprong, 1.20 hoog, dus valt wel mee:

Je bent nu weer terug op het land dan dan komt het kruis. Er stond een bordje bij dat een volte draaien toegestaan is

Van het land afgalopperen om een B hindernis heen en dan de weg oversteken naar de soorwegovergang. Lastige wending!

Zo is hij iets beter te zien:
[img]http://i70.photobucket.com/albums/i91/lielle_2006/princenhage/11 nog eens.jpg[/img]
Nu een flink recht stuk langs een beek af. 12 stelt niet zoveel voor. Is maar 80 cm ofzo:

Aan het einde van dit rechte stuk krijg je meteen in de bocht naar links 14, ook een lastige wending, maar ik heb er gisteren niet veel problemen op gezien:

Je steekt de weg over en komt op een ander stuk land waar je met een lastige wending naar 14 moet:

Het land af en dan de haag:

Weer het eerste land op naar de paddestoelen het bos in:

Het M moet de paddestoeltjes aan de rechterkant ernaast.
Dan de dubbelsprong (zoals je ziet is de bodem daar wat los):

Voor het M ligt hier een hele smerige sprong. Een gat met een pallissade erachter. Brrr!
18 is het bos uit en een erg leuke hindernis. Hangt in de kettingen:

Nu over een wei richting de waterbak.

Als je het water uit komt ben je weer op het hoofdterrein. Met een wending naar rechts de beek in, over een dikke boom en weer eruit over een andere boom:

Een lang recht pad afgalopperen. Aan het einde weer omdraaien en een wei in. Nu gaat het richting finish:

Na deze hindernis moet je over een rottig bruggetje wat heel ongelijk is. En op naar de laatste hindernis:

De cross is 2910 meter lang.

). Ben dus best trots op mijn ollietje... Jullie krijgen echt een flinke cross voor je kiezen op het NK! Maar ik denk wel dat-ie fijn te rijden is. Ben alleen niet zo weg van dat pad langs die beek. Is nogal ongelijk en net niet breed genoeg naar mijn zin...
Mooie foto's trouwens Scum!
!
en die volte zal zeker onze schuld zijn MJ