Wat vinden jullie er nou zo van? Ik las op www.eventingsport.com net dat Lissen én Neede toch niet meetellen omdat er geen Z verreden wordt (was me al eerder opgevallen....). Nou ben ik al superblij dat ik momenteel (per 19-8) 6e sta, maar zonder Neede is t dus weer een kans minder. Zouden jullie t misschien ook overwegen om naar Theux (België) te gaan om deze reden (Theux is wel voor mij ook maar 1½rijden ipv 2½ naar Neede
). Ik vind 10 wedstrijden die meetellen voor de cup eigenlijk wel erg veel. Ik krijg er nou dus maar precies 10 of met Theux dan misschien nét 11 bij elkaar. Als ze er nou bijvoorbeeld maar 8 hadden laten meetellen hadden denk ik meer mensen kans gemaakt. Eigenlijk komt het erop neer dat hoe meer wedstrijden je rijdt hoe meer kans je maakt, want ik geloof dat er wel meer mensen moeite hebben om die 10 wedstrijden bij elkaar te krijgen!Het initiatief achter deze cup vind ik best wel goed! Wie kan er geen extra zakcent bij gebruiken? Het is natuurlijk wel extra motivatie, merk ik.... Maar men begint denk ik wel te merken dat de cup toch wel invloed heeft op de ruiters. Als je enige kans maakt rijdt je toch liever een wedstrijd die voor de VLV cup telt dan niet! Wat is jullie ervaring van vorig jaar? Toen zat ik nog in t B en heb er eigenlijk niet zo heel veel van meegekregen....

. Bij te weinig wedstrijden die meetellen loopt men idd het risico dat de top allemaal iedere keer 20 pt haalt. Dus dan zou je misschien wel zo 2 of 3 ex equo 1 krijgen!