[SGW] Bodyprotector met elastiek waar te koop?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Revanches

Bodyprotector met elastiek waar te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-06 19:52

Mijn zusje wil ook graag gaan crossen,maar mijn vader wil dan wel dat ze een bodyprotector met elastiek aan de onderzijde(onder je kont) aanschaft.
Nu ben ik al vast in het rond aan het kijken,maar kan nog niet zo 1-2-3 vinden.
Weet iemand waar ze te koop zijn?

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re: Bodyprotector met elastiek waar te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 19:53

Die zitten beroerd! Dat wil je je zusje niet aandoen. Gewoon een goede level 3 kopen bij een ruitersportzaak waar ze veel verschillende verkopen zodat je er meerdere aan kan passen.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-06 20:03

Dat heb ik mijn vader ook al gezegd!
Ik heb zelf ook een "normale"zonder elastiek,en bevalt me prima,maar doordat ik 1 keer met protector zelfs mijn rug bijna brak,door wrs schuiving van protector,wil mijn vader dat mijn zusje dus met elastiek aan gaat schaffen!

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 20:24

Misschien dat ie zich wel laat omkletsen bij een goede winkel? Met zo'n elastiek tussen de benen heb ik ook weleens geleend, het is net of je een pamper aanhebt. Tegenwoordig worden die BP toch steeds beter wbt pasvorm, da's niet meer te vergelijken met bv. 5 jaar geleden.

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 20:31

Ik heb er ook zo een. Ik vind die juist ideaal omdaat deze ook over je stuitje zitten en helemaal aansluiten tegen je rug. Daardoor komt de bp ook nooit tegen je zadel aan. Deze bp bestaat overigens ook uit een heleboel losse blokjes waardoor die echt nooit 'in de weg' zit. En dat elastiek heb ik echt nog nooit gevoeld. Deze bp heeft level 7. OK ik moet wel toegeven, het zijn niet de mooiste bodyprotectors. Ik kan je alleen niet aan een verkoopadres helpen. Ik heb m zelf al heel lang en zou niet weten waar je ze nu nog kan krijgen.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 08:21

Dan is die van jouw een behoorlijk oude Altos. Level 7 bestaat niet meer. Het loopt nu tot level 3.

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 09:22

Klopt Simmie. Zeker een jaar of 10, ik denk zelfs nog iets ouder.
Ik was destijds 1 van de eerste die er mee reed. Maar wat betreft de levels. Ik weet dat je in NL tot level 3 hebt maar zie ik er ook voorbij komen met level 9 (amerikaans?) Ik heb nog een poging gedaan er meer info over te vinden (of ik er uberhaubt mee mag starten). Maar kan die echt nergens vinden. In de regelementen staat enkel dat je een bodyprotector moet dragen.

art.378
''Tijdens de uithoudingsproef als onderdeel van een samengestelde wedstrijd is het dragen van een goed passende bodyprotector verplicht''

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 07:36

Revanches schreef:
Mijn zusje wil ook graag gaan crossen,maar mijn vader wil dan wel dat ze een bodyprotector met elastiek aan de onderzijde(onder je kont) aanschaft.
Nu ben ik al vast in het rond aan het kijken,maar kan nog niet zo 1-2-3 vinden.
Weet iemand waar ze te koop zijn?

ik heb er 1 te koop pb maar Haha!

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 22:18

misschien een beetje offtopic maar bij die van USG van mij zat een soort elastiek met aan het voor en uiteinde stuk klitteband weet iemand waar dat voor is??

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-06 14:27

Om onder de kont door te doen! Knipoog
Deze kun je vast klitten aan het stuk klitteband aan je protector aan de voorzijde(binnenkant) en achterzijde(binnenkant).

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 19:31

oo dus die is met een elastiek