, ben ik aan t denken om hier naartoe te gaan. Wie is al eens op deze wedstrijd geweest en wat zijn dan je ervaringen met deze CNC (leuke cross?, hoe is het terrein, grote/kleine wedstrijd en eventuele interessante feestjes
)? Voor ons Limbo's is het ook nog eens lekker dichtbij
Deze wedstrijd zou, zover ik t goed heb, ook voor de Vievalavie cup meetellen als er genoeg deelnemers zijn in de betreffende klasse.Vraagprogramma:
CNC ARENDONK 14/15.10.2006 WEDSTRIJD No N 314 + Belgisch Kampioenschap Jonge paarden 5 jaar
---------------
Inrichter : “De Lusthovenruiters”
Plaats : De Lusthoven 28, 2370 Arendonk
Inlichtingen : Mme. de Cartier 014 67 27 77, tel. 014 67 94 59 fax
Ground Jury : Fr.Laurijssen (vz.)
Parcoursbouwer : W.Fehl & Luc Versteynen
T.D.: Raf Desmedt – ass.TD : Piet Desmedt
SLUITINGSDATUM : Ma. 02.10.2006 PROEVEN : B, Bo, J, L, Lo, M, Z, PL, PM, PZ
Het BK Jonge Paarden 5 jaar wordt verreden binnen de reeks J – afzonderlijke rangschikking.
De ruiters en paarden moeten bij de KBRSF (VLP / LEWB) ingeschreven / geïmmatriculeerd zijn en het geboortejaar moet officieel gekend zijn. Vermeld bij inschrijving ”J – BK 5 jaar”.
Dressuurproeven :
B, Bo, PL B3
J, L, Lo, PM L5
M M5
Z Z5
PZ P2
Springproef : Alle reeksen volgens reglement
Cross : approx 2600 m à 480 – 520 m/min ± 20 hindernissen
LRV. Er zijn in Arendonk ook LRV-wedstrijden op zaterdag 7 en zaterdag 14.10.2006 (paarden) en op zondag 15.10.2006 (pony’s). Eénzelfde paard / pony kan NIET deelnemen aan de CNC én aan de LRV-wedstrijd.
REGLEMENT Nationaal Reglement Eventing 2006
INSCHRIJVINGEN : Inschrijvingen vóór de sluitingsdatum per fax via de liga van de ruiter (VLP of LEWB) volgens de reeds gepubliceerde procedure of on-line via www.equibel.be.
25 € per paard / 12,5 € per pony te betalen volgens instructies van de liga.
PRIJZEN :Barema + natura
STARTVOLGORDE : Vanaf wo. 11.10.2006 - tel 014 67 27 77
of Websites : www.equibel.be - www.vlp.be - www.lewb.be
BAR EN RESTAURANT ter plaatse.
REISWEG : E34 richting Eindhoven, uitrit 26 richting Arendonk, aan T-junctie naast kerk linksaf, dan na 50m rechtsaf richting Ravels. Ingang na circa 3 km aan de rechterkant.

maar ik ben er bang voor...
Weet je dan toevallig nog een leuke jongen die doet paardrijden tussen 25-30 jaar?
kan ik er alvast n beetje aan wennen
Ik vind zowieso dat voor de hobby ruiter (waar ik mezelf toch echt wel bijtel