) ben ik aan t denken of ik naar Brugge zal gaan. Deze is dus zaterdag én zondags. Is wel bijna 3 uur rijden
, maar als t dat waard is maakt me dat ook nog niet zo heel veel uit 
Hoe zijn de klassen daar meestal? Is t B ook weer supersimpel of toch een beetje gelijk aan t L hier in NL? Heeft iemand misschien foto's van de cross?
Ik heb vandaag trouwens een e-mail gehad van Pleun vd Marel dat het nu officieel is dat je als je hier M-startgerechtigd bent (minimaal L+10) je Lo (L zonder wp) mag starten in België. Er bleken toch nog wat meer ruiters met die vraag te zitten
Ik vraag me zowieso af hoezo je in België een klasse lager moet starten als hier in NL
wat ik tot nu toe in België als B cross heb gezien was echt supersimpel t.o.v. de Nederlandse L. Daarvoor ga je toch niet naar België.... 
ik ga dit jaar ook weer...
Tenemieken) Gelukkig. Ik heb in april in Overpelt gestart en dat was dus echt heel simpel. Maar dat was een LRV wedstrijd, dan zullen de KBRSF wedstrijden wel wat zwaarder zijn. Ik ga geen 3 uur rijden om dan zo'n simpele cross te moeten rijden.
er zal vast nog wel eens wat fout gaan, maarja als niet heb ik wel een probleem.