Dressuur ging niet slecht, ze was heet (wanneer niet), maar ontplofte niet: 182 punten. Losspringen ging fijn, parcours was een drama.....ja, Jitske en CD: ik schaam me erg dat jullie me hebben gezien. Niet normaal, ik kreeg geen ritme, geen afstanden, zat vreselijk te prutsen en uiteidelijk 3 balken wat er net zo goed 10 hadden kunnen zijn. Had nog even de neiging om halverwege af te groeten, maar bedacht me nog net op tijd dat ik dan ook de cross niet in mocht.
Ik was ook errug boos na het springen, niet op Pico, maar wel op mezelf...gelukkig voor mij lag de cross even stil en had ik even de tijd om me op wat anders te concentreren en niet meer aan het springen te denken! Cross zelf ging heel fijn, wel weer een halve minuut buiten de tijd, maar dat komt omdat ik te weinig controle heb en dus al 200 meter voor de hindernis moet gaan afremmen. Balen, maar daar is nu niet veel aan te doen. Smalletjes, water en ook de 1* hindernis gingen wel prima.
2 wp weer erbij, maar een erg dubbel gevoel. Gelukkig is de oorzaak heel duidelijk: geen routine. Ik heb met Pico ooit 1 B wedstrijd gesprongen en verder nooit. En ik ga 1 keer in de maand naar Rob. En nog nooit op dressuurwedstrijd geweest. Heel slecht van mezelf, maar ik heb het al zo druk dat ik daar dus gewoon helemaal geen zin in heb in het weekend.....en daarnaast kosten die trainingen week in week uit met 2 paarden me handenvol geld, nog afgezien van alle diesel die die vrachtwagen zuipt......Maar ja, ik heb geen keus, heb voor volgende week zowel dressuur- als springles afgesproken en ga me morgen inschrijven voor wedstrijden. En dan zal ik in het najaar es even de prijzen wegslepen in de cross
niet alles kan goed gaan.... mooi dat de cross verder goed is gegaan.... wat was je startnummer? en wat voorn soort paard heb je... ben er bijna heel de avond geweest dus misschien dat ik je wel gezien heb
edit ; ben je 2 mensen wandelend langs het crossparcours tegen gekomen?? Zo ja dat was ik
Netjes van die foutloze cross Marieke, maar wel jammer dat je erg geen goed gevel over hebt. Ik vind het zelf erg lastig om 'gewone' wedstrijden te combineren met het crossen, een weekendje niets is ook wel eens fijn.
Sim, super (3e keer )! Goed voor je vertrouwen, zo'n rit.
nou ik ben vroeg opgestaan om tentamen te leren maar even snel jullie laten weten hoe het gegaan is. Ik ben al vroeg vertrokken (12uur) met nienke mee in de vrachtwagen, deze rit leverde zo veel spanning op dat ik verschrikkelijk ziek was. Super erge hoofdpijn en misselijk. Ik heb twee asperientjes gekregen bij de EHBO en dacht dat het van het rijden wel over zou gaan. Maar helaas ik heb het nu nog :S. Maargoed dressuur viel erg tegen, 185 pnt! De bodem was danwel ook erg hard en dan durft tino niet te lopen in de kleine weddingen. Maar met de zessen voor mijn wijken en halstrekken ben ik het dan weer niet mee eens. Dat zijn namelijk de onderdelen waarbij tino bij iedere jury minimaal een 7 krijgt! Maargoed even goede vrienden, het gaat me tegenwoordig ook niet meer om te winnen, maar om het genieten van het samen zijn van tino en mij!! Het springen ging redelijk, tino was veel te gretig en dan kost het me heel veel moeite om hem passend te krijgen. Dat is een nadeel dat ik er ook m mee spring, dan moet ie uit wat meer ritme springen, maar als het dan lager staat dan wil ik dat liever niet!! Hierin verschillen onze meningen duidelijk! Gelukkig foutloos, al tikte hij er wel 2 aan. Daarna de cross is, tino en ik zijn dan echt een team! Vooruit als ik dat wil, terug als ik dat wil echt super!Zat ik net lekker in mijn ritme, moest ik stoppen vanwege een val bij het water! Ik moest stoppen bij de hindernis voor het water. Ik heel erg balen en helemaal omdat ik nu niet meer wist of ik binnen de tijd zouzijn! Gelukkig pakte tino het zo weer op en vloog hij door het water. Ik finishte foutloos in 4.59 maar daar gingen 36 sec af voor het op onthoud!! Dat betekende foutloos binnen de tijd! We zijn uiteindelijk nog 4de geworden. En ik heb een fijn gevoel, op de hoofdpijn na dan,
Gefeliciteerd Margo! Springen zag er nog heel safe uit hoor, al ging ie af en toe wat groot. Wel balen dat je hoofdpijn had! Fijn dat Tino zo goed luistert in de cross, Pico kan daar nog veel van leren, die is zo eigenwijs en wordt super sterk, dan kun je bijna niet binnen de tijd rijden.
Geef Tino maar een dikke knuffel!! En succes met leren, ik mag vandaag ook weer
L0ve, dan heb je wel heel erg hard gereden met je 4 minuut 59 sec. (is vast een typefoutje ) Optimale tijd was 6.28. Evengoed gefeliciteerd met je 4e prijs!
Marieke, gefeliciteerd met je foutloze cross! Jammer van je springen, maar daar heb ik verder niets nuttigs over tezeggen behalve waarschijnlijk; blijven oefenen. Maar dat was je al van plan Toch goed gedaan in de M-cross!
LOve, jammer dat je zo'n last van spanning had maar wel goed dat je doorgaat, alleen door er "doorheen" te gaan zal het beter worden denk ik! En dan toch weer super gereden, gefeliciteerd!!
Marieke: Gefeliciteerd, alleen wel balen van je springparcours, maar....volgende keer beter he ! Margo: Fijn dat je met Nienke mee kon rijden he, maar ik kan het wel begrijpen ja die spanning! Maar... je bent er nu een keer mee mee geweest en nu is er weer een beginnetje gemaakt ! Enne alsnog super gereden! Gefeliciteerd !
Bij de dressuur was iemand constant foto's aan het maken, iemand een idee wie dat was?
Ik denk het wel. Klein mannetje, midden 30, redelijk stevig postuur, peper- en zoutkleurig haar? Dan was het Thomas Koppers. Een duitser die gek is van Eventing en fotograveren is zijn hobbie. Ik heb al diverse leuke foto's van mij tijdens wedstrijden van hem gekregen.