) en mag je zo gewoon dat terrein op? Heeft iemand nog tips voro de 1e keer? En hoe hoog zijn de "vaste" hindernissen, ik kij keerst hoe gaat als ze lekker relaxed is miss. een paar keer ergens voer heen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) en mag je zo gewoon dat terrein op? Heeft iemand nog tips voro de 1e keer? En hoe hoog zijn de "vaste" hindernissen, ik kij keerst hoe gaat als ze lekker relaxed is miss. een paar keer ergens voer heen

. Maar er staat dus nog wel wat leuk oefenmateriaal!!
Heb niet alles gepsrongen omdat t toch eerste keer was allemaal nieuw etc. dus de kleine dignen heb ik gesprongen
En mevrouw wou niet door t water en sprong er dus overheen die kleine slootjes op de route
En de waterbak wou ze al helemaal niet in
Volgende keer beter
. Is in het begin wat makkelijker om vertrouwen te krijgen!! Maar leuk dat je gewoon even bent gegaan!!! het IS ook hartstikke leuk 
) 
)
) Daar begint mijn cross-liefde beetje o pte bloeien denk ik
De rioolbuizen zijn dood eng, mevrouw durfde er neit langs!
Dus die ook neit gesprongen voor de rest de meeste boomstammen wel en water is heel eng dus daar zijn we óvér gesprongen
Dus heb ook niet de waterbak gedaan. Maar bedankt
) weinig tijd..anders wilde ik er ook best nog eens heen. ben wel weer van plan de oefencross te gaan rijden