in een bodyprotectort kun je je vaak niet lekker bewegen. het zit toch strak om je lijf. ik heb nu net een nieuwe,. koste 120 euro die is wel lekker licht. ik had nog een hele oude, die was erg zwaar nog!
Ik heb ook een hele fijne. Die weegt 600 gram maar en is super beweeggelijk. Van Tipperary. Heb m wel uitAmerika laten overkomen, dar zijn ze een stukje goedkoper.
De mijne koste 120 euro..ik heb hem bij Horse plaza gehaald..geen idee van welk merk hij is zou ik ff moeten nakijken
Ik vind hem niet zo heel erg vervelend zitten. Als ik erop zit dan merk ik er niets meer van. Met springen heb ik hem ook altijd aan en dat gaat prima!
Ik heb wel het idee dat de duurdere merken toch wel beter zitten (sluiten beter aan je lichaam aan) Dan kun je denken aan een 200 euro..
de mijne (Tipperary Phoenix) kostte zo'n 180 euro meen ik, maar die zit super; ik merk er echt helemaal niets van, en vergeet hem zelfs wel eens af te doen.
die ken ik eigenlijk niet, ik heb er een van rodney powel! Zit ook super, maar moet wel een beetje naar je lichaam gaan staan in het begin. En je kan zelf de kleur samenstellen!
Die ik van Tipperary heb zijn zo rond 350 euro dacht ik in Duitsland. Maar heb m uit Amrika gehaald en toen koste hij me maar 180 dollar, met verzendkosten. Wel veel geld maar super veilig. Heeft bèta 7.
haha jha dat mag ook wel voor zoveel geld haha het blijft een hobby voor mij dus ik hou het bij mijn rodney powel!! zal ook wel veilig zijn aangezien er rodney ook mee crosst!