Wie gaat er nog meer naar de SGW Vlietland / Leidschendam? Het wordt m'n 4e SGW wedstrijd en ik heb er mega zin in. Ik heb alleen nog niet echt iemand die met me mee kan... maar dan vraag ik ter plaatse wel iemand om me voor te lezen.
Ik heb startnr. 72 (B paarden) in Ring 3: 11.04 dr, 12.22 sp en 12.32 crossen! Tof dat ik zo laat kan starten, ik had hierom gevraagd omdat mijn ouders de avond vantevoren hun zilveren bruiloft en abraham van pap vieren! Nu kan ik tenminste een beetje rustig aan doen haha!

Afgelopen woensdag heb ik nog een (privé) crosstraining gehad van Herr Andreas Baumann, in Kempen in Duitsland. Ik wilde nog ergens anders een water insprong geoefend hebben voor Vlietland. Dat ging dus super! Alleen de allereerste keer erin is nog 'n beetje moeizaam, en dat is natuurlijk net het probleem in de cross haha. Maar dat komt nog. De laatste cross in Maarsbergen ging super! Toen was ik 2e geworden. Ik heb er nog een mooie foto van, die zal ik er later nog eens bijplaatsen.
Weet iemand trouwens toevallig of je in Vlietland persé over de boom het water inmoet? Het witte bordje staat op de foto er een 'n meter of zo voor. Aangezien hij nog niet 100% safe is op het water zou ik dat wel graag willen weten...
De groeten en tot in Vlietland!
Suzanne