Ik wil graag weten of de B-cross in Vrouwenpolder as 4-5 juni, een goede cross is voor de eerste keer met een nieuw paard te starten?!
Niet dat ik n schijterd ben, maar ik kan me voorstellen dat er wedstrijden zijn die toch moeilijker als andere zijn... En ik wil niet voor stomme verassingen komen te staan, toch niet gek of wel?
Ik heb as zaterdag in IJsselstein de eerste crosstraining met Pashja, die ik sinds n maand of 4 rij. Hij heeft L gesprongen maar nog nooit gecrosst, hij is eigenlijk best wel een schijterd maar het wordt al steeds minder. Hij pakt eigenlijk alles al super aan, en hier in ons super bos bij Belfeld hebben we ook al allerlei crosshindernisjes gesprongen. Gaat allemaal harstikke leuk.
Zelf heb ik 3 keer op een eventing wedstrijd gestart in april en juni 2003, in America

De eerste wedstrijd (2 starts) in Tenessee, in New Market (uitslag: http://www.redycourse.com/rg_03_apr.html zie sr. beginner novice, Suzanne Bouten) en de tweede (1 start) in Kentucky, in Lexington in het Kentucky Horse Park! Dat is dus echt paardenmecca hé!! Als je daar ooit eens komt moet je er zeker gaan kijken! Heel indrukwekkend. Van die laatste wedstrijd heb ik een paar foto's kunnen bemachtigen

Nadat ik in juli 2003 terug in Nederland was, ben ik vrij snel met een paard van een vriendin kunnen beginnen te trainen. Daar ging het super mee; ik heb met haar 3 trainingen van Rob Janssen gedaan, daar heb ik echt vanalles me gesprongen! Jammer genoeg werd zij 2 weken voor onze eerste cross wedstrijd ernstig kreupel toen ik op vakantie was