Een paar hindernissen in de cross vond ik wel pittig en zag ik een beetje tegenop, o.a. hindernis 9 (greppel met daarna een pittige weideinsprong) en hindernis 10 (een aardige aan de maat staande punt) en hindernis 13 (een opsprong en daarna op een galopsprong een rondje).
Gelukkig voelde ze heel fijn aan toen ik van start ging en alles ging feilloos, zelfs de hindernissen die ik hierboven noemde.
Na de sprong over de boom het water in verloor ik mijn linkerbeugel en een beetje mijn evenwicht, maar gelukkig kon ik dat herstellen voor de dikke boom het water uit.
Toen kwamen we bij hindernis 18, het smalletje voor je de berg op gaat. Daar had ik een weigering te pakken

Ook weer een weigering! Ditmaal was het mijn eigen schuld, want ik had me verkeken op het tempo dat je daar aan moet houden. Ik ging dus te truttig de berg op.
Laat maar zitten dacht ik en ik ging voor het alternatief. Toen door naar 21 de laatste hindernis.
Hoor ik de omroeper zeggen foutieve passage, bleek dat ik het tweede deel van het alternatief vergeten te zijn! stomkop!
Dat betekende dus uitsluiting!

Helaas, helaas ik eindigde dus als 1 na laatste in het klassement voor de PK.
Na ja, Bathmen wordt de laatste cross voor Djinny. Nieuwe ronde nieuwe kansen.