Aan de ene kant was ik super tevreden maar aan de andere kant...

Het crossdeel ben ik met beide paarden tevreden over iig!!!
Met Le Cheval was Barchem ons L debuut!
Met de dressuur had ik 150 punten die naar mijn mening aan de lage kant waren, ik vond het wel lekker gaan!
Springen had ik 3 stomme balken... hij was zoooooo sterk....

De cross ging super!!!! Helemaal foutloos, wel wat buiten tijd, maar dat kwam door 2 alternatieven (op de punt en op de berg) die kosten erg veel tijd! Ik ben met Cheval voor het Gelders Kampioenschap in het midden ergens geeindigd.
Voor Lucky was Barchem de 5e L cross.
De dressuur was echt een ramp, ik was alleen maar bezig haar tussen de bordjes te houden, resultaat een terechte 137 punten.
Vandaag was Lucky nog veel gekker *zucht* , dat restulteerde in het springparcour op 4 balken.. grr daar baalde ik echt van, ik kon niks met haar! Simmie zal wel gedacht hebben... die kan ook niet rijden..

Toen we van start gingen in de cross ging het gelukkig al een stuk beter. Ik ging wel erg slingerend naar hindernis 1, waar dat op sloeg weet ik niet, maar ze sprong hem netjes. Ik had op het kruis nog een erg vreemde sprong... ik reed toe, Lucky twijfelde, ik drukte door, sprong ze het kruis naar links... vieuw toen moest ze wel erg breed springen (ofnie mayb2...

Ik had de cross naar mijn idee foutloos uitgereden, toch kreeg ik een weigering aangerekend op de boom voor het water, ze vonden dat Lucky te lang twijfelde, nou ja daar was ik het niet helemaal mee eens, maar goed kon er weinig tegenin brengen.
Helaas kon ik met Lucky echt geen tempo maken in de cross, ze was zo sterk dat als ik een stukje voorwaarts wilde ik haar never weer terug kreeg.... dus ik heb de cross in een rustig galopje gereden waardoor Nr 64 ( ik was 63) mij op de voorlaatste hindernis inhaalde (dat kon mooi, ik nam alternatief, hij niet) en ik dus een dikke 2 minuten buiten tijd was..

Met Lucky ben ik als ik het goed heb voor het Gelders Kampioenschap als 4e van onder geendigd, net boven de gediskwalificeerden (gek hè met zulke goeie dressuurpunten, zo'n springproef en zo'n crosstijd..

Uiteindelijk dus wel tevreden maar ik baalde een beetje dat Lucky zo sterk was.
Als iemand nog een oplossing denkt te weten, ik hoor het graag!
Ik rij nu met een dubbelgebroken kneveltrens, een gecombineerde neusriem en een martingaal.
Een scherper bit wil ik liever niet.
Ik zat al te denken aan een lamsvellen bontje om de neusriem zodat ze haar kop niet meer zo naar beneden trekt of een mexicaanse neusriem.