Op het parkeerterrein al diverse bokkers gespot (Karin, Spades, Naz) en even later op het dressuurterrein (maisveld) nog meer (vvtjuh en ?, Joelledsr die zo lief was om ons voor te lezen +:+, suzan). Met losrijden liepen ze alle twee fijn, de ring was wel heel erg zwaar en ongelijk, daar was ik minder blij mee. Raimaer liep dan ook niet fijn (we hebben wat huiswerk voor deze week), Pablo bleef nog wel redelijk marcheren.
Ondertussen al stiekem even hindernis 1 bekeken

vervolgens een (te) lang stuk zonder hindernissen (het leek idd wel een endurance rit

Daarna gewisseld, Pablo voorop en Raimaer als volgpaard. We vielen dus ook meteen bijna na de oxer die net uit de bocht stond, achteraf bleek dat ze daar een ijzer aftrapte. Maar ze liepen alletwee fluitend door de cross, lekker ontspannen en met heel veel plezier. We hebben vooral gedraafd en wat gegaloppeerd, al vond ik de grond wel erg slecht om sommige stukken.
De laatste sprongen waren de op- afsprong serie en de waterbak (alletwee zonder problemen, met Raimaer heb ik de afsprong het water in gedaan

Mijn moeder en Pablo reden een keurig foutloos parcours en Naz trouwens ook.
Daarna de paarden verzorgd, zelf wat gegeten en half duttend op de uitslag gewacht. Dressuurpunten waren inmiddels bekend, mijn moeder had met 157 een wp,. ik met 145 (terecht) niet. Verder hadden we dus in de tripalon en de cross geen fouten, dus even wachten op de uitslag leek toch wel verstandig. Er waren maar liefst 100 deelnemers in de tripalon, en dus 25 prijzen! Mijn moeder was uiteindelijk 8e geworden in de tweede groep, ze kon het zelf bijna niet geloven! Mijn eindtotaal weet ik niet, heeft iemand de lijst toevallig?
Kortom, een zeer geslaagde dag en we kunnen weer helemaal op naar de laatste twee crossen van het seizoen!