Crosslopen: Op vrijdag cross gelopen, vond het weer een leuke cross. Alles flink aan de maat, geen al te gekke dingen. Alleen die afsprong… Die was toch wel pittig, met zijn 1.20!
Wel hele fijne galopstukken!!
Thuis eerst eens het reglement erbij gepakt, daar stond dat B max. 1.10 mocht zijn. Nou ja, die 10 cm mag ook het verschil niet zijn.
Dressuur: Was, is en zal nooit mijn favoriete onderdeel worden!! In de proef heb ik altijd het idee voor jan met de korte achternaam hulpen te geven… Maar, ik hoorde later van Scum dat ik er toch nog aardig bij zat, en inderdaad, 9de met 160 pt. Viel zeker niet tegen!!
Springen: Stond errugg laag, maar ik kreeg het voor elkaar om 2 (!!!) weigeringen op de ttripple te noteren. Best knap

Cross: Losspringen ging gelukkig super, mijn paard trok echt op de hindernis aan! Dat miste ik bij het gewone springen, dus het gaf een goed gevoel. Bij de start nog even het probleem dat bij de 0 we opeens achterstevoren in de box stonden… Maar goed, zo snel mogelijk omgedraaid en gestart. Hindernis 1 ging erg slingerend. 2 ging beter, maar daar gingen we erg groot overheen. Vanaf drie ging het eigenlijk wel goed. Tot 7, de trakhener. Daar was wel wat aarzeling, maar ging wel goed. Op hindernis 8 mochten we dus toch erlangs, en dat heb ik maar gedaan. Toen een stuk heel fijn galopperen, en de volgende hindernissen gingen erg lekker. Water ging ook super, klein beetje remmen na de boom, toch erin, over de boom en eruit. Maar ik raakte hem in het water wel een beetje kwijt, toen we eruit kwamen was het ritme wel even weg. De hindernis erna hadden we dan ook een stop. Opnieuw aangereden, nog een stop! Dat was stom, ik had hem na die eerste stop fanatieker aan moeten pakken. Nou ja, na de tweede stop deed ik dat alsnog, met het gevolg dat we verder konden, het parcours fijn af konden maken en met een hernieuwd vertrouwen aan de finish belanden, ik had toch wel weer een hele fijne rit gehad!!
En leuke foto’s op www.paardenfoto.nl. Ik ben helaas niet zo handig om hem hier te plaatsten

Op naar Bathmen (ik hoop echt dat ik, ondanks late inschrijving op de startlijst kom!).