[SGW] tripalon laren!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anne

tripalon laren!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-04 20:33

Toch ook maar even een verslagje van mij van gister Lachen
Voor het eerst ging ik namelijk mee doen aan een soort van cross en dat voor iemand die (nog Tong uitsteken ) nooit een B parcours rond heeft gesprongen Schijnheilig
Rond iets van 10 uur kwamen we ( ouders + lepel ) aan in Laren, even gemeld, hesje opgehaald en de video met de hindernissen bekeken zag er allemaal erg gaaf uit! Had alleen niet echt het idee dat we daar ooit samen overheen zouden komen Bloos
Maakt niet uit, we deden voor de lol mee! Daarna even het parcoursje bekeken en rond een uur of 11 opgezadeld voor de dressuur.
Ingereden op het prachtige Scheve mond dressuurterrein en om iets voor 12 kon ik de ring in ( L2 dressuur ). dressuur ring naar omstandigheden redelijk, maar lang niet voldoende: 153 punten, viel nog mee Lachen
Om 13:36 zou ik samen met Anouk ( splash ) de tripalon staren!! Na een inspring hindernisje gedaan te hebben konden we van start!
Parcours van 10 km, met 15 hindernissen en Kim sprong ze allemaal! Lovers
Het was echt heeeeeel erg gaaf echt een kick
zelfs de waterbak met opsprong deed ze in 1 keer!
Na de cross nog het springparcours gesprongen en ook daar waren we foutloos

Foto's komen nog

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 22:57

En jullie hadden nog een prijs ook! Cool

Ik vond het leuk jullie nu eens 'in het echie' te zien en niet ff snel in het voorbijgaan. Jammer dat Leep niet ook mee kon doen, maar ja, die had weer een leuke endurance gehad. Knipoog

Volgens mij vindt jouw pony crossen erg leuk, ben benieuwd of je nu vaker gaat starten! Lachen

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 09:53

Hey Daphne was super gezelli!!
Gefeliciteerd met je prijs he Tong uitsteken Je moet nog even kiezen wat je hebben wil Schijnheilig

Prinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 12:30

Hee Daphne, goed gedaan man, echt heel knap zonder enige springervaring. Ga je het nu vaker doen (dat springen bedoel ik)??

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 13:12

Jammer dat ik je niet gezien heb, maar proficiat met je prijs!