Ik heb heerlijk gecrosst, maar wat er aan de cross vooraf ging.... al zeg ik het zelf, de ruiter moet een ijzer sterke conditie hebben als je met Lucky wilt crossen als ze hengstig is....

Het eerste onderdeel was veel eens de dressuur, inrijden ging wel lekker, vooral rechtsom was ze lekker los. In de ring begon het.... als eerste klopte de bak al van geen meter, de hoek van M naar A was veel te klein, daar vloog je zo de bocht uit... en ten tweede was Lucky echt een drama in de ring....

Met het inspringen voor het springen heeft ze me er nog even afgegooid... ik reed op een steiltje aan en opeens schiet ze er heel gemeen langsheen...

In de springring ging het wel aardig, ze was goed heet, maar toch sprong ze goed... nou ja tot hindernis 5. Toen had ik opeens 2 weigeringen te pakken.. en waarom??? Ik hen nog steeds geen idee..

In de cross ging ze errug goed! Hindernis 1 en 2 waren een beetje twijfelachtig, 3 schoot ik even uit de bocht (was een AB sprong, hindernis B stond bijna haaks op A... je kunt na gaan dat dat een vervelend bochtje was!) Maar de rest van de sprongen gingen heel goed! Heb wel rustig aan gedaan in de cross, want omdat ze hengstig was was ze enorm sterk....
Maar ik kwam met een foutloze rit aan de finish en een dikke minuut tijdsoverschreiding....

Dat brengt ons alweer op 7 winstpunten in de L na 4 wedstrijden gereden te hebben!!

Morgen start in Cheval nog in Diepenheim, ben benieuwd wat hij ervan bakt!