Hans, Muriel en ik hebben er elk 1 gestart.
Ik kon beginnen in de dressuur, nadat ik 2/3 van de proef had gehad begaf m'n linkerarm het echt.... wat sterk was Cheval zeg, niet normaal! Nou ja die proef was dus niet echt geslaagd naar mijn idee, maar goed ik kwam er toch nog met een mooie 161 pnt vanaf....

De proef heb ik niet van Hans gezien, maar hij vond het zelf een wel aardig proef, hij had dan ook 159pnt.
Mijn zusje Muriel ging erg goed, Nena is niet echt een voorbeeld dressuurpony, maar dit was de beste proef van Nena en Muriel tot nu toe. De jury was het niet zo met ons eens (het mannetje hield schijnbaar alleen van de perfect dressuurpony's...

Muriël had na de dressuur nog zeeen van tijd en kon dus mooi Hans en mij helpen met het springen en de cross.
Cheval liep bij het inspringen erg lekker, in de ring was het wat minder... ik kon geen lekker tempo vinden waardoor we de ene keer net een te hard tempo hadden en daarna weer te langzaam.. nou ja ik kwam er nog vanaf met 2 balkjes.
Hans had 1 weigering en een balkje.
Bij de keuring waren ze vond ik wel heel erg overdreven aan het controleren of alles wel goed was, werkelijk alles aan het paard werd onderzocht, maar goed met beide paarden was alles oke!

De cross ging erg lekker met Cheval, hij was foutloos, ik had alleen een starthaperingetje.... ik kreeg hem gewoon echt niet van de start weg, nou ja na een heel gezeur ging hij toch en voor zover ik weet was Cheval nog ruim binnen de tijd!

Ook Hans was foutloos dus deze twee paarden hadden alles al succes vol afgelegd!

Met het teruglopen naar de trailer kregen we helaas een aardig ongelukje.... Kelly (vriendin die mee was) wilde met Joep over een bruggetje lopen, maar dat vond Joep erg eng, hij sprong met een enorme sprong over het bruggetje gooide Kelly omver en ging vervolgend bovenop haar staan. De ambulance heeft haar opgehaald, ze dachten aan een zeer vervelende botbreuk. Gelukkig viel het nog aardig mee en heeft ze haar been alleen zwaar gekneusd en heeft ze de stiften goed in haar been staan...

Toen het dan eindelijk tijd was voor Muriël stond Nena te slapen en echt wakker te krijgen was ze ook niet, alhoewel toen ze eenmaal het eerste fluitje horen ging was ze gelijk weer een opgefokt welshje...

Het springen ging foutloos, alhoewel haar wel een weigering werd aangerekend omdat ze een volte maakte tussen 8 en 9, ze vergat 9 bijna...

Bij de start van de cross was Nena echt niet te houden, ze was helemaal die.... die oude knol van 19.. wat een mafkees!

We zijn alle drie in de middenmoot geeindigd, vraag me de stijlpunten van Muriël niet, we hadden nml geen zin daar nog op te wachten.,,,