Het grote SGW-Wieringerwerf topic!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sim
Berichten: 31483
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 18:53

Scum schreef:
Het gaat me dus vooral over het dressuurterrein en het springterrein en of dat na x combinaties nog in orde is. Verward



Zandzakken!!!! Haha!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 18:58

Simmie schreef:
Zandzakken!!!! Haha!



zal ik f fop de fiets gaan kijken *LOL*
moet wel zeggen dat het nu nog steeds droog is hoor! Knipoog

die danspasjes toch geholpen? Cool

Scum

Berichten: 33101
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 20:21

Laatste nieuws; ik heb de dochter er net aan gehad. Ze hebben een stuk grond van een boer erbij gekregen, zodat ze iets meer plaats hebben om ringen te verleggen. Maar goed, de ring wordt natuurlijk niet halverwege de morgen verlegd, dus als er dan 20 voor je rijden...

De crossbodem was volgens haar echt wel in orde. Ws waren ze nu in het bos aan het kijken of het evenement wel door kan gaan. Maar het beste kon ik daarvoor vanavond even het andere nummer bellen.

Reddy, ben jij al geweest?

Scum

Berichten: 33101
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 20:30

Volgende nieuws Haha! .

Ik heb de mevrouw van de organisatie gesproken. Ze zei dat het al vanaf vanmiddag droog was. In het weekend blijft het ook droog. Ze hebben voldoende ruimte om de dressuur en de springringen te verleggen (ook als het zo mocht zijn dat de ring na bijv. 10 combinaties te slecht wordt). Maar zij denkt dat de weilanden het wel gaan volhouden.
De cross gaat iig defenitief door.

Misschien dat Chantal nog even een reservedansje kan doen? Haha!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 20:52

Ik heb mijn reservedansje net gedaan....Haha!:D:D

Ben blij dat het doorgaat, dat wordt morgen een tochtje naar Wieringerwerf, hoop dat de grond het een beetje houdt. Dat wordt wel lnge stiften mee iig!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 21:03

het is nu de hele middag droog en nu nog steeds! mijn vader is net in het bos geweest en ze zaten daar met zijn allen patatje te eten en aan een biertje, dus dat zit wel goed geloof ik!

ik wete niet hoe dat gaat met die boer, maar dat is niet naast de deur!!! springveld is groot genoeg om de hindernissen te verzetten. inspringen is iets moeilijker omdat er daar bomen op het veld staan!

in de krant stond dat het zaterdag en zondag droog blijft! dus dat hopen we dan maar

ik geloof er weer in!!!

gr_roos
Berichten: 7579
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 21:11

Ik reageer eigenlijk nooit, maar het viel alles mee.
Springtuin is puur groter als andere jaren. Parcours wordt meerdere keren verplaatst en het bos is op een paar plekken na (niet bij de hindernissen) beetje pruttig. Bodem is wel beter als gisteren.

En ja de patat was erg lekker en iedereen was wel vrij optimistisch.
Alleen heeft er volgens mij nog nooit zoveel water in de greppels gestaan.

gomir

Berichten: 25556
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 21:13

Ik heb vanavond toen ik uit Ermelo terugkwam meteen de cross maar even gelopen, kwam er toch bijna langs *LOL*
Bodem viel me op de meeste stukken alles mee, er zijn wel wat slechte plekken, maar bij de hindernissen is alles goed te doen. Grasveld hield zich ook nog aardig.

Ze zaten idd gezellig met zijn allen in de tent toen ik wegging, papa van Reddytobias kwam ik onderweg tegen, die ging voor ons het fietspad op Tong uitsteken

Ik wilde je net pb-en dat het wel te doen was Scum, maar dat hoeft dus niet meer Knipoog

gomir

Berichten: 25556
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 21:23

Ik vond de greppels juist erg meevallen *LOL* (niet te geloven, je reageert ergens op Tong uitsteken )

De bodem viel mij 100% mee, terrein in Ermelo was er slechter aan toe Clown

Scum

Berichten: 33101
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 22:00

Klinkt goed! Ik heb er zin in. OK dan!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 22:23

succes mensen!!!

Sim
Berichten: 31483
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 22:38

Jippie!
Heeft ons zonnedansje toch geholpen chant!
Ikke ben blij voor allemaal!

Bitwise

Berichten: 754
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 22:49

Roeiboot dus maar thuis laten.

Volle greppen, droge kleding niet vergeten Schijnheilig en bedankt voor alle zonnedansjes. *LOL* Alvast veel succes met de wedstrijd aan iedereen die meedoet.

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 00:01

Auto = volgepakt...... op naar Wieringerwerf!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 05:05

Ik ben nu alweer dik anderhalf uur op.... (ja kijk naar mijn andere berichtje en je snapt dat ik niet meer dan 3 uur heb geslapen...)

Lucky staat netjes gewassen en ingevlochten in de stal.
Het is hier nu mooi droog weer, heb toch wel een parapluutje in de auto gedaan voor het geval dat.... Haha!

Heb er zin in vandaag!!!!!

Scum

Berichten: 33101
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-04 08:59

Chantal, je bent een freak! *LOL*

Jullie geloven het vast niet, maar hier heeft het gewoon de hele nacht geregent en nu nog steeds. Nouja, ik vind het niet erg. Laat die regen maar lekker hier blijven Tong uitsteken . Haha!

gomir

Berichten: 25556
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 09:32

En ik zei nog wel op msn dat je op tijd moest gaan slapen Tong uitsteken

Chantal zie ik in Gorssel wel weer, Scum tot straks en waag het niet om die regen mee deze kant op te nemen!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 19:00

man ik ben bekaf!! terwijl ik geen drol heb uitgevoerd!nouja btje groomen
chantal stond vanmorgen voor ons geparkeerd..
oet heeft zijn dressuurproef geweldig afgelegd...een 7e plek met 166 punten
voor het springen heeft hij zich opengehaald aan zijn kop...en dus gingen de eigenaresse(DA) het even dichtnieten...gatver wat zag dat er eng uit! wat een jaap zat er! gelukkig had ie er geen last van en kon ze gewoon van start
springen foutloos
cross foutloos, helaas veels te langzaam(vorig jaar net buiten de prijzen door een veels te snelle cross) nu dus net buiten de prijzen door ene te langzame cross!
uiteindelijk 6e van NH

verder heb ik niet veel gedaan, ff thuis geweest, ff bij het springen geholpen...en erg moe geworden hihihi
ben benieuwd hoe de rest hefet gereden
en voor de rest...succes morgen!!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 20:02

Ik dacht al dat ik een bekend paard langs zag komen!! haha Dat waren jullie dus...... Hoe kon dat zo dat Oet z'n hoofd had opengehaald??

Lucky ging vandaag onwijs goed!!
Bij de dressuur kwam ik niet hoger dan 149 punten maar ik was zeer tevreden over de proef, ze had nog nooit zo lekker gelopen. Ik had gisteravond de proef nog met haar geoefend en toen ging het voor geen meter, ze snapte er niks van, al die overgangen, doorzitten..... Vandaag ging het doorzitten bijna vanzelf, lekker gevoel was dat. Ze heeft geen fouten gemaakt in de overgangen, uitstrekken kwam er een beetje matig uit, maar ja liever nu een beetje matig en dat ik het steeds een beetje op kan bouwen dan dat ze telkens in galop gaat met de middendraf of met de middengalop de ring uit scheurt. In de proef moest ik 4 keer halthouden en Lucky stond maarzo bij alle 4 de keren halthouden stil!!
Nou ja ik dus helemaal blij na de dressuur, de punten konden me echt helemaal niks schelen, ik was tevreden zo.
Uiteindelijk stond ik met deze 149 3e van onder ofzo, nou ja wat wil je ook met een groen paard.

De cross heb ik maar 2x gelopen, er zaten aardig wat bochtjes in, maar vond de cross zeker goed te doen, mooie cross, grond viel me 100% mee, de bochten waren soms wat zwaar maar dat waren echt maar hele kleine stukjes.

Lucky was met het springen erg heeft, aangezien ze allang weer in de gaten had dat ze mocht crossen.... We zijn wel foutloos gebleven, de grond in de springring viel me tegen, die was op sommige plekken verradelijk slecht.

Toen we net van start gingen bij de cross lag Lucky al bijna gestrekt op de grond.... mevrouw wilde naar link, waar ze vandaan kwam en ik natuurlijk naar rechts naar hindernis 1, maar toen ze in de gaten had dat er naar rechts een hindernis stond wilde ze maar al te graag naar rechts... haha De cross liep ze erg goed, hindernis 6-7 (boom-sloot) had ik een beetje vreemde sprong op de sloot, ze schrok zich wezenloos dat er een sloot zat, maar met 1 beugel verloren ben ik heel over de sloot gekomen Haha! De rest ging echt geweldig goed, de piano kwam ik toevallig uit een sterke draf op aan gereden omdat daar ook weer een slootje voor zat maar daardoor ging de piano alleen maar beter. Het water had ik nog een noodsprongetje op zoals verwacht... ik was boven de 2e hindernis van de dubbel voor het water, en toen voelde ik Lucky al wat twijfelen, ze nam wel een geinige sprong het water in, echt een 'jonge' sprong.
Aan de finish gekomen trilden mijn armen helemaal, zo sterk was ze dus geweest in de cross.. haha maar nu niet op een verkeerde manier sterk, ze werd niet gevaarlijk sterk. Ik heb me door Lex laten vertellen dat ik 13 strafpunten had voor de tijd.... whaha daar ben ik altijd erg goed in! Nou ja die snelheid komt wel...
Ik heb iig een zeer geslaagd L debuut gehad vandaag!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 20:11

lekker chantal! haha ik heb jou 2x bij de da gezien!! bij de 1e x dacht ik dat je uit de cross kwam...maar dat bleek dus niet zo!
want toen dacht ik...oliebol kan geen foto's maken!
nu heb ik ook verder geen foto's gemaakt behalve van oet...

oet heeft wat gedaan in de trailer...ergens achter blijven hangen...weet het niet, maar het zag er eng uit. en de eigenaresse maar...oh dat stelt niks voor
ik: ja jij bent da jij ziet dit dagelijks. ik zie dit nooit...en bloeden dat het deed..

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 20:14

hè gatsie, nou ja gelukkig maar dat ze DA was kon ze er nog snel even wat aan doen!

Ik heb jou zelf echt niet gezien Reddytobias, wel jammer! En die 2e keer bij de DA... je moest zeker wel lachen... haha Ik kreeg haar echt niet in draf!

*Jolanda*

Berichten: 1483
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 21:15

heey Chantal,

Ik heb jou ook zien crossen vandaag!
Was de cross aan het lopen toen je voorbij kwam bij hindernis 4 geloof ik die bank. Leuk paard heb je trouwens

Groetjes

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 21:17

Dankje! Hindernis 4 was ik wel even aan het schreeuwen geloof ik of niet??? Ik wilde even veilig stellen dat Lucky en ik de zelfde gedachten gang hadden over de afzet voor de sprong... Schijnheilig

*Jolanda*

Berichten: 1483
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 21:21

Nou hindernis 4 was je wel tegen em aan het 'praten' zullen we het maar noemen, maar hindernis 3 was je idd aan het schreeuwen, we konden je bij hindernis 4 toen al horen Haha!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 22:10

*Jolanda* schreef:
Nou hindernis 4 was je wel tegen em aan het 'praten' zullen we het maar noemen, maar hindernis 3 was je idd aan het schreeuwen, we konden je bij hindernis 4 toen al horen Haha!



dat prqaten ken ik ergens van chantal Knipoog dat deed je vorig jaar met het springen ook met je pony