Het grote SGW-Wieringerwerf topic!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ammi

Berichten: 431
Geregistreerd: 01-08-03
Woonplaats: Here, there, everywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 20:55

Hoi Hoi, zijn er nou nog geen startlijsten voor de oefencross??!! tja.. ik ben een paar dagen op vakantie geweest misschien heb ik iets gemist??
:S

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 20:58

ammi: volgens mij staan die niet online hoor, krijg je niks over de post ofzo? anders even bellen!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 21:00

Er staat idd nog niks online, misschien dat het maandag of dinsdag nog komt maar dat zou wel erg laat zijn!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 21:03

chantal_cs schreef:
Er staat idd nog niks online, misschien dat het maandag of dinsdag nog komt maar dat zou wel erg laat zijn!

?? oefencross is toch morgen en overmorgen...dan heb je er niet zoveel aan! *LOL*

tja wwerf is volgens mij altijd wel laat met de startlijsten van de cross zelf!
ik zou zondag gaan schrijven, maar omdat ik zaterdag nodig uit moet Bloos hoef ik niet Tong uitsteken

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 21:06

reddytobias schreef:
?? oefencross is toch morgen en overmorgen...dan heb je er niet zoveel aan! *LOL*

tja wwerf is volgens mij altijd wel laat met de startlijsten van de cross zelf!
ik zou zondag gaan schrijven, maar omdat ik zaterdag nodig uit moet Bloos hoef ik niet Tong uitsteken


Oh whoeps.. ik dacht dat dat volgende week was... geintje... krijg je als je de oefencross zelf niet rijdt he... Bloos Bloos!

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-04 21:10

VOlgens mij komen ze wel op startlijsten.nl.
Ik dacht dat de oefencross 1 week voor de echte cross was, dus de volgende week pas.

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 21:17

Kheb net op startlijsten.nl gekeken, nog niks aan startlijsten van de oefencross of de cross.... oefencross is trouwens idd dit weekend..

Bitwise

Berichten: 754
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 21:27

Idd geen startlijsten. Er staat wel een telefoonnumer bij.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 21:47

ja dat is dit weekend, maar z ewaren vanmiddag dus ook aan het bouwen, en dat doen ze echt niet een week van te voren, want al die mensen en kinderen die dan nog in het bos komen....

gomir

Berichten: 25543
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 12:59

Ik heb de startlijst voor de oefencross maandag al gekregen via de post
Mag morgen al om 9 uur het bos in met Jacob Clown

Bitwise, voor het B zit er helemaal geen trakhener boven de greppel. Die is zonder boomstam voor de B-ruiters al moeilijk genoeg Knipoog

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 13:12

gezelli met Jacob!! hij ging donderdag iedereen af om te vragen wie er wilde helpen van het weekend. ik heb me kop eens niet laten zien! ben altijd de klos!

gomir

Berichten: 25543
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 13:48

Vorige keer vond hij Flap eng, was heel grappig. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor Ot hem in de boom heeft Knipoog

Jij moet springen zondag Knipoog

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 14:16

Moet die trakhener voor de L wel??? Wie weet dat zo?

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 15:01

chantal_cs schreef:
Moet die trakhener voor de L wel??? Wie weet dat zo?

nee ik reed vorig jaar M pony's. dat stelde helemaal niks voor

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 16:56

reddytobias schreef:
nee ik reed vorig jaar M pony's. dat stelde helemaal niks voor


nouhou.... grr mag ook niks! Ik vond vorig jaar die trakhener zo leuk!!!!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 17:22

chantal_cs schreef:
nouhou.... grr mag ook niks! Ik vond vorig jaar die trakhener zo leuk!!!!


wij gaan 27 augustus naar Alice te trainen, daarna kon ze niet,want ze ging naar Athene Tong uitsteken wel goed voor Oet, dan issie de volgende dag misschien een btje braaf tijdens de dressuur *LOL*

nee jij krijgt niet veel soeps hoor

ammi

Berichten: 431
Geregistreerd: 01-08-03
Woonplaats: Here, there, everywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 17:36

Gomir: sta ik toevallig ergans op de lijst??!! ik heb nix gekregen.. Boos!
Amanda Ray met Nirvana

oooh help.. zometeen zijn ze mij vergeten.. Huilen

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 18:27

reddytobias schreef:
wij gaan 27 augustus naar Alice te trainen, daarna kon ze niet,want ze ging naar Athene Tong uitsteken wel goed voor Oet, dan issie de volgende dag misschien een btje braaf tijdens de dressuur *LOL*

nee jij krijgt niet veel soeps hoor



Ah leuk crosstrainingetje bij Alice!

Ik baal er nu alweer van hoor dat ik nog niet zo veel aparts mag springen tijdens de cross... hoogtijd voor de M.... Haha! Nou ja laten we eerst maar is beginnen aan de L hè! *LOL* Kheb me al wel voorgenomen dat als ze die 6 crossen dit najaar in de L goed loopt (en vooral het moeilijke NK in Bathmen foutloos loopt) gaan we snel naar de M, een beetje actie opzoeken! Haha!

gomir

Berichten: 25543
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 00:24

@Ammi

Ik hoop dat je dit topic nog op tijd ziet, wsl is jouw startlijst verdwenen bij de post of naar de rijvereniging gegaan Verward
Misschien heb je inmiddels wel gebeld, maar je zit iig in groep 2 om 9.00 uur bij Tineke Hoekstra. Ik hoop dat je dit nog ziet (ik moest werken tot elf uur dus zit nu pas achter de pc)
Als ik je niet zie geef ik wel door dat je geen lijst hebt gehad en mijn bericht mogelijk te laat hebt gezien, dan kan je er misschien om 11 uur nog bij.

Tot morgen!

Sim
Berichten: 31483
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 19:26

chantal_cs schreef:
Ah leuk crosstrainingetje bij Alice!

Ik baal er nu alweer van hoor dat ik nog niet zo veel aparts mag springen tijdens de cross... hoogtijd voor de M.... Haha! Nou ja laten we eerst maar is beginnen aan de L hè! *LOL* Kheb me al wel voorgenomen dat als ze die 6 crossen dit najaar in de L goed loopt (en vooral het moeilijke NK in Bathmen foutloos loopt) gaan we snel naar de M, een beetje actie opzoeken! Haha!


He chant,

Ik start ook dit jaar het kampioenschap in Bathmen (voor het eerst). Wat is er moeilijk aan dan? Zijn de hindernissen extra moeilijk gemaakt ofzo? Verward
Misschien een domme vraag, maar ik heb dus nog nooit een kampioenschap gereden.

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 19:50

Simmie schreef:
He chant,

Ik start ook dit jaar het kampioenschap in Bathmen (voor het eerst). Wat is er moeilijk aan dan? Zijn de hindernissen extra moeilijk gemaakt ofzo? Verward
Misschien een domme vraag, maar ik heb dus nog nooit een kampioenschap gereden.


Nou in Bathmen worden de hindernissen goed massaal gemaakt, op hoogte en vooral technish, wat ik trouwens helemaal geen probleem vindt.

Vorig jaar was het voor de Z pony's nauwelijks te doen, een E pony kwam er wel rond (ik was ook met Murphy, maar ben onderweg vrijwillig gestopt omdat hij niet lekker was) maar voor de D's was het erg zwaar en de Ctjes kwamen er echt niet overheen.

In de L zal het nog wel meevallen, kan me de hindernissen van vorig jaar helaas niet zo goed herinneren omdat ik dat zelf niet heb gereden, Bathmen is wel een onwijs mooie cross hoor! Echt een aanrader! Als je foto's wilt van de hindernissen vorig jaar moet je me even PB-en dan krijg je ze!

Pinacolada

Berichten: 4083
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 21:45

Is er ook ergens een site waar foto's op staan van de (oefen)cross?

Sim
Berichten: 31483
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 21:53

Voor zover ik weet is er geen site van SGW W'werf.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 21:53

Pinacolada schreef:
Is er ook ergens een site waar foto's op staan van de (oefen)cross?


nee er was wel altijd een site, maar hierboven staan fotos van chantal, en waarschijnlijk is het allemaal wel het zelfde, eventueel wil ik volgende week wel ff fotos maken! maar ik wete niet precies wanneer ze het gaan veranderen Verward

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 22:14

ik denk dat ze nu toch een keer aan de gang gaan met opbouwen!

In gorssel beginnen ze altijd mooi vroeg met opbouwen, maar in gorssel kan dat ook, geen mens die er last van heeft, dat is in veel bossen wel anders natuurlijk.